بی سابقه از سال 2020؛ آیا بارسا رهبر لالیگا خواهد بود؟

بارسلونا امروز در نیوکمپ میزبان الچه خواهد بود و این شانس را دارد که پس از دو سال با یک برد به صدر جدول لالیگا بازگردد.

بی سابقه از سال 2020؛  آیا بارسا رهبر لالیگا خواهد بود؟


سرویس خبر شماره: 1844080
26 سپتامبر 1401 ساعت 15:00
3.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

در 7 مارس 2020، بارسا در رئال سوسیداد پیروز شد و رئال چند ساعت بعد به رئال بتیس باخت تا دوباره جایگاه اول را به دست آورد. رئال یک هفته قبل ال کلاسیکو را برده بود و خیلی سریع آن را از دست داده بود. سپس به دلیل همه گیری کرونا، لالیگا به مدت سه ماه تعطیل شد و پس از شروع مجدد بازی ها، بارسا عقل خود را از دست داد. در 14 ژوئن، رئال با پیروزی مقابل ایبار به بالای جدول صعود کرد، اما بارسا پس از توقف مقابل سویا در رده دوم باقی ماند. در نهایت رئال مادرید قهرمان شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسلونا امروز در نیوکمپ به مصاف الچه خواهد رفت و به عنوان اولین شانس برای پیروزی در این بازی دیده می شود. پس از باخت مقابل بایرن مونیخ، بارسا اکنون بیش از هر زمان دیگری برای بازگشت به مسیر پیروزی انگیزه دارد و البته آنها دلیل بزرگ دیگری برای پیروزی در بازی امروز دارند. بیش از دو سال است که بارسلونا نتوانسته صدرنشین لالیگا باشد و حالا این فرصت را دارد که بالاتر از رئال در جدول لالیگا قرار بگیرد. آخرین بار 14 ژوئن 2020 بود که بارسا در صدر لالیگا قرار گرفت و پس از آن نتوانست آن رتبه را کسب کند.

در دو فصل اخیر، بارسا هرگز نتوانسته رهبر لالیگا باشد. بارسا امروز میزبان الچه خواهد بود و رئال مادرید فردا باید به مصاف اتلتیکو برود. برد بارسا در بازی امروز این تیم را تا فردا شب در صدر قرار می دهد. در صورت توقف یا شکست رئال در دربی، بارسا صدر جدول را حفظ خواهد کرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی