تابستان نگران کننده لیورپول: سعودی ها در کمین هستند!


سرویس خبر شماره: 2025270
11 ژوئن 1403 در 01:11 |
227 امتیاز خبر

1نقطه نظر

باشگاه های لیگ حرفه ای عربستان در تابستان امسال به دنبال جذب بازیکنان لیورپول هستند. لوئیس دیاز و جو گومز به همراه چند ستاره دیگر در لیست خرید آنها هستند.

تابستان نگران کننده لیورپول: سعودی ها در کمین هستند!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیگ حرفه ای عربستان از زمستان 2023 با جذب بازیکنان بزرگ سعی در ارتقای خود دارد. مدیرعامل این لیگ، مایکل امانلو، به صراحت اعلام کرده است که قصد دارد بازیکنان «استثنایی» را در آمادگی کامل برای فصل آینده به خدمت بگیرد. در نتیجه، دیلی میل گزارش داد که دیاز و گومز از لیورپول در صدر لیست خرید آنها قرار دارند.

گومز و دیاز در خداحافظی یورگن کلوپ از لیورپول عملکرد درخشانی داشتند و مدیران عربستانی معتقدند که به دلیل جدایی سرمربی آلمانی ممکن است راه خود را از بندر مرسی ساید جدا کنند.

همچنین تلاش ها برای آوردن محمد صلاح و آلیسون بکر به خاورمیانه در تابستان امسال ادامه دارد. صلاح در تابستان گذشته به عنوان هدف اصلی و خرید بزرگ در لیگ حرفه ای عربستان سعودی دیده می شد، اما هیچ توافقی حاصل نشد.

لیورپول باید قبل از فکر کردن به فروش تابستانی، با سرمربی جدید آرن اسلات مشورت کند. علاوه بر این، این احتمال وجود دارد که قرمزها مجدداً از همان تاکتیک های قبلی استفاده کنند و با افزایش قیمت بازیکنان خود، افراد مورد علاقه را از بین ببرند.

مجله اخبار فوتبال خارجی