تاتنهام 1-2 لیورپول: تیم کلوپ جلوی تیم قوی بهتر است

لیورپول امشب در یک بازی خارج از خانه در ورزشگاه تاتنهام هاتسپر به مصاف تاتنهام رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 2-1 شکست دهد.

تاتنهام 1-2 لیورپول: تیم کلوپ جلوی تیم قوی بهتر است

هری کین چهار دقیقه بعد گل زد. کین قبل از اینکه کوناته بتواند آن را قطع کند پاس دژان کولوشفسکی را دریافت کرد و از زاویه ای بسته به سمت دروازه آلیسون شلیک کرد.

در دقیقه 40 صلاح دومین گل خود را در این بازی به ثمر رساند. اریک دایر با یک ضربه سر واقعا بد یک اشتباه وحشتناک مرتکب شد تا توپ فقط از کنار محمد صلاح گذشت و او توانست لوریس را شکست دهد و گل دوم خود و لیورپول را به ثمر برساند. نیمه اول با برتری 2-0 لیورپول به پایان رسید.

در دقیقه 48 آلیسون با یک مهار استثنایی دروازه لیورپول را نجات داد. از روی یک کرنر، اریک دایر روی توپ تاثیر گذاشت، اما توپ در آستانه ورود به دروازه بود که آلیسون با دو دست مانع از عبور توپ از خط دروازه شد.

لیورپول در دقایق ابتدایی فرصت بسیار خوبی برای گلزنی داشت و ضربه محکم نونز با ترکیدن هوگو لوریس مهار شد تا تاتنهام در دقیقه 3 گل نخورد.


سرویس خبر شماره: 1852216
15 نوامبر 1401 @ 22:05
781

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاگردان یورگن کلوپ سیزدهمین بازی خود در لیگ برتر را امشب در ورزشگاه تاتنهام مقابل شاگردان آنتونیو کونته برگزار کردند.

این بازی در نهایت با نتیجه 2-1 به سود لیورپول به پایان رسید تا شاگردان کلوپ سه امتیاز مهم را به دست آورند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

این بازی برای لیورپول بسیار مهم بود زیرا قرمزها پس از دو شکست متوالی در هفته های گذشته لیگ برتر مقابل تاتنهام مقابل ناتینگهام فارست و لیدز قرار گرفتند و امیدوار بودند این روند را بشکنند. تیم لیورپولی پس از پیروزی دلگرم کننده مقابل ناپولی در لیگ قهرمانان اروپا انگیزه بیشتری برای این دیدار داشت.

اما تنها یک دقیقه بعد، تاتنهام برای دومین بار به تیر دروازه برخورد کرد. سسنیون توپ را به پریسیچ داد و ضربه او به تیر افقی دروازه برخورد کرد تا بار دیگر شاگردان کونته نتوانستند از روی تیرک دروازه لیورپول گلزنی کنند.

اما لیورپول تسلیم نشد و در دقیقه 11 محمد صلاح موفق شد قرمزها را پیش بیاورد. صلاح در میانه محوطه جریمه تاتنهام توپ را از داروین نونز دریافت کرد و پس از مهار توپ ضربه ای به تور دروازه اسپرز زد.

در عرض چند دقیقه، تاتنهام روی دروازه لیورپول خیمه زد. توپ را خوب جابه جا کردند اما در پاس های پایانی دقت لازم را نداشتند. هری کین در دقیقه 66 از روی ضربه ایستگاهی صاحب موقعیت خوبی شد اما توپ او با اختلاف به بیرون رفت.

در دقیقه 71 آنتونیو کونته از داور کارت زرد گرفت. او که دوست داشت بازی هر چه زودتر به نفع تیمش آغاز شود، از اینکه دستیار یورگن کلوپ توپ را در دست گرفت و توپ را از دستان او خارج کرد عصبانی شد. اما داور به سمت کونته آمد و به او کارت زرد نشان داد.

تاتنهام که برای جبران تلاش می کرد سه دقیقه بعد به تیرک دروازه برخورد کرد. در دقیقه 14 ضربه سر پریسیچ توسط آلیسون دفع شد اما توپ به تیرک دروازه برخورد کرد تا لیورپول نتواند دروازه خود را باز کند. این اولین حمله تاتنهام در طول بازی بود.

آلیسون پنج دقیقه مانده به پایان وقت قانونی با دوهرتی از تاتنهام برخورد کرد و او برای مدتی روی زمین افتاد اما بازگشت تا خیال هواداران لیورپول را راحت کند. او لحظاتی قبل ضربه بنتانکور را با یک مهار فوق العاده مهار کرده بود و مانع از باز شدن دروازه اش شد.

شاگردان کونته در دقیقه 19 احساس کردند که باید پنالتی به سود آنها اعلام شود. الکساندر آرنولد سسنیون را به داخل محوطه خودش هل داد، اما داور اعلام کرد که بازیکن تاتنهام مقصر نبوده است.

8 دقیقه بعد، تاتنهام یک فرصت عالی برای گلزنی داشت و با اینکه سسنیون از الکساندر آرنولد عبور کرده بود، توپ را به کوناته داد که به آن رسید و نتوانست به سمت دروازه آلیسون در مقابل او شلیک کند.