تاثیر تغییر بند آزادسازی هلند بر غول های فوتبال/ اتفاقی که آینده مسی، نیمار و راموس را تحت تاثیر قرار می دهد.

اساساً، تمدید قرارداد گواردیولا کار را برای سایر باشگاه‌ها برای پرداخت مبلغ آزادسازی او سخت‌تر کرده یا بیشتر منتظر ماند تا او سرانجام اتحاد را ترک کند.

بنابراین خواستگاران مهاجم نروژی اکنون با قیمت و برنامه متفاوتی روبرو هستند و این می تواند عواقب قابل توجهی برای بازار نقل و انتقالات داشته باشد. به گزارش RMC Sports، پاری سن ژرمن آماده است حدود 200 میلیون یورو برای این بازیکن نروژی بپردازد، انتقالی که می تواند روی لیونل مسی، سرخیو راموس و نیمار تاثیر بگذارد. در همین حال، رئال مادرید به طور موازی روی برنامه خود برای کیلیان امباپه کار خواهد کرد و اگر نتواند او را جذب کند، باید 200 میلیون یورو برای جذب هلند تا سال 2025 خرج کند.

اما اکنون سناریو تغییر کرده است. همانطور که اوریو دومنک در رادیو کاتالونیا گزارش داد، تعهد هلند به منچسترسیتی به آینده پپ گواردیولا مرتبط بود و مشخص شد که در صورت تمدید قرارداد سرمربی کاتالان، بند آزادسازی این مهاجم ممکن است تغییر کند. گواردیولا قرارداد خود را تا ژوئن 2025 تمدید کرده است که به این معنی است که بند مهاجم نیز به طور خودکار تمدید شده است و اکنون 200 میلیون یورو برای سال 2025 است نه 175 میلیون یورو.

بازیکن نروژی موفق شد دو بند آزادسازی را برای منچسترسیتی اعمال کند، فرمولی که قبلا در دوران حضورش در بروسیا دورتموند و سالزبورگ از آن استفاده کرده بود.

اسرار زیادی پیرامون آینده ارلینگ هالند وجود دارد، زیرا همانطور که مارکا در ژوئیه 2022 گزارش داد، بیش از یک نوع بند آزادسازی در قرارداد او وجود دارد. گفته می شد جدایی او از منچسترسیتی در سال 2024 200 میلیون یورو و جدایی او در سال 2025 هزینه ای معادل 175 میلیون یورو دارد.

این مقاله را نیز بخوانید: پیچیدگی های آینده هلند در منچسترسیتی / از بند آزادسازی قرارداد 200 میلیون یورویی تا آینده گواردیولا



سرویس اخبار فوتبال خارجی

او از همان ابتدا به توصیه های مینو رایولا فقید گوش داده بود و با استفاده از این فرمول تابستان گذشته پس از پرداخت 100 میلیون یورو منچسترسیتی (70 میلیون یورو برای آزادسازی بند و 30 میلیون یورو کمیسیون) بوروسیا دورتموند را به لیگ برتر ترک کرد. . همچنین در تابستان 2019 دورتموند با اعمال همین بند 20 میلیون یورو پرداخت و او را از سالزبورگ خرید.

تغییر شرایط باشگاه ها طبق بند آزادسازی هلند