تاج قول داد: تمدید قرارداد قلانوی تا جام جهانی

مهدی تاج در ادامه صحبت های خود اینگونه بیان کرد: بحث دیگر ما درباره فیفادی بود، همانطور که حاج صفی گفت ما نباید فیفادی را از دست بدهیم. ما بازی با کنیا را به جای بازی لغو شده با عراق قرار دادیم و از قبل همدیگر را انتخاب کرده بودیم. فقط شهریور ماه را برای هواداران جام ملت های آسیا داریم. ماه ژوئن به کافه می رویم. ما دو مسابقه برای سپتامبر برگزار خواهیم کرد. بعد از برگزاری مسابقات مقدماتی، در ماه های آینده هیچ فیفای را از دست نخواهیم داد.

رئیس فدراسیون فوتبال از بررسی تمدید قرارداد امیر قلعه نویی تا پایان جام جهانی 2026 خبر داد.

تاج قول داد: تمدید قرارداد قلانوی تا جام جهانی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال امروز در حاشیه تمرین تیم ملی درباره آخرین شرایط این تیم زیر نظر امیر قلانویی گفت: قلانویی چهره ای شناخته شده در فوتبال کشور الان هم به بازیکنان گفته ام که او در تیم های مختلف لیگ برتری بازی کرده و فضای فوتبال کشور را می شناسد. او از مسائل فوتبال بی اطلاع نبود و سرمربی تیم ملی هم بود. به نظر من در شرایط فعلی فدراسیون با انتخاب قلعه نویی بهترین تصمیم را گرفت.


سرویس خبر شماره: 1896924
آوریل 01, 1402 در 06:14 ب.ظ
2.3K |

0نقطه نظر

با تایید هیئت مدیره این اتفاق می افتد

وی در خصوص انتقادات مطرح شده در خصوص طولانی شدن مدت قرارداد قلعهنوی و اینکه کارشناسان می گویند او باید مانند کارلوس کی روش و سایر مربیان خارجی وقت کافی داشته باشد، گفت: حق با قلعه نویی و کارشناسان است. گروه فدراسیون به دنبال بستن قرارداد با قلعهنویی تا پایان جام جهانی و تمایل به سمت شرایط مساعد برای وی است. خود بازیکنان هم باید بدانند که سرمربی تمام وقت است و در همه اردوها حضور دارد. مطلوب است بازیکنان بدانند که قلعه نویی سرمربی تیم ملی در جام جهانی است و در این صورت وضعیت بهتر خواهد شد. به هر حال هیات مدیره تصمیم گرفته است اما فکر می کنم این اتفاق بیفتد.

1834425

رئیس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دیدار مقابل تیم کنیا با حضور تماشاگران گفت: دیدار مقابل روسیه با حضور بانوان ایرانی و روسی برگزار می شود. زنان پرشور نیز می توانند به باشگاه مراجعه کنند. به دلیل تعطیلات عید، تهران اکنون بسیار خلوت است. اما شرایط فراهم است تا همه بتوانند از فیفاداها کنند.

رئیس فدراسیون ادامه داد: امروز قلعه نویی را به بازیکنان معرفی کردم، امیدوارم با او همکاری کامل داشته باشند، به همه اعضای فدراسیون گفته شده است که از قلانوی به تمام معنا حمایت کنند.

1834424

وی در مورد اینکه آیا مسابقات کافا قطعی شده است، گفت: بله، این مسابقات قطعی شده است. این تورنمنت با حضور چند تیم در ایران برگزار می شود. روسیه نیز در این مسابقات حضور دارد.

تاج در پایان گفت: دیدار با روسیه برای تیم ملی و قلانوی خیلی خوب بود و او هم از این دیدار خوشحال است. ما شرایط را برای برگزاری یک مسابقه خیلی خوب آماده کرده ایم اما دغدغه ما این است که همه شرایط ورزشی باشد. امیدوارم اتفاقی از طرف هواداران نیفتد تا بتوانیم تمام مسابقات تیم ملی را با حضور بانوان برگزار کنیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی