تاج و عصبانیت لحظه ای در مناظره کی روش و اسکوچیچ!

وی درباره صحبت های اسکوچیچ مبنی بر اینکه فدراسیون فعلی تیم را به دو دسته تقسیم کرده است، گفت: می دانم که فدراسیون به صحبت های اسکوچیچ پاسخ داد. این فدراسیون از 15 شهریور وارد کار شد و حتی در آن زمان هم هیچ مسئولیتی نداشتیم که با کسی تماس بگیریم. آقای نبی هم نتوانست با آنها ارتباط برقرار کند. چه کسی می تواند ادعا کند که در یک انتخابات شرکت می کند و مطمئنا برنده می شود؟


سرویس خبر شماره: 1860210
28 دسامبر 1401 در 10:23 ب.ظ
26.8K |

6نقطه نظر

شاید اسکوچیچ چیز بدی نگفته باشد، اما ما حق شکایت داریم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مهدی تاج امشب در شبکه ورزش حاضر شد و به سوالات رسول مجیدی و جواد خبانی در حوزه های مختلف پاسخ داد و یکی از نکات جالب صحبت های رئیس فدراسیون مربوط به ادعاهای اسکوچیچ است. او در جریان بحث با مجیدی و خبانی دو مجری این برنامه عصبانی شد و بارها اشاره کرد که شما به عنوان مجری باید متوجه شوید و گفتگوی او را از سر گرفت.

تاج در این خصوص گفت: فدراسیون طی بیانیه ای پاسخ آقای اسکوچیچ را داد. من به اسکوچیچ احترام می گذارم. تمام حقوقش را ادا کردم و آنچه را که خواست به او دادم. یکی از آنها ادعاهایی داشت که طبق سند درست نبود، اما من هم به او پول دادم. فکر می کنم نیازی به گفتن مبلغ نیست.

تاج در پاسخ به سوال رسول مجیدی در خصوص ارتباط با کی روش و دستیارانش گفت: با آقای کی روش صحبتی نداشته ایم. خوب گوش کن اگه خودت بفهمی بیننده هم میفهمه! 15 شهریور انتخابات بود. هیچکس نمی تواند ادعای پیروزی در انتخابات را داشته باشد. اگر کسی چنین ادعایی می کند به این معناست که طراحی شده و باید با طرف مقابل رابطه داشته باشد. یک نامزد می تواند برنامه ای داشته باشد و به افراد مختلف بدهد. اعضای مجمع رای خیلی بالایی دادند و همیشه دو پله بود اما این بار یک پله بود. در آن زمان فدراسیون فعلی هیچ مسئولیتی برای تماس با بازیکنان نداشت و مشخص نبود که آنها برنده شوند.

مهدی تاج می گوید حرف های اسکوچیچ وزن قانونی دارد و می توانند از او به خاطر ادعاهایش شکایت کنند، اما این بدان معنا نیست که این مربی حرف اشتباهی زده است.

تاج و عصبانیت لحظه ای در مناظره کی روش و اسکوچیچ!

وی درباره آنچه در بیانیه فدراسیون درباره شکایت از اسکو نوشته شده است، گفت: دعوای شکایت از فردی در کشور دیگری است. یک بار باشگاه النصر در پرسپولیس شکایت کرد و من در آن زمان هیچ مسئولیتی در فدراسیون نداشتم و یک استوری گذاشتم که دنبالش کردم چون نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا و پرسپولیس هیچ اشتباهی نکردند. این حرف من را به کمیته انضباطی فیفا کشاند. گفتند معاون رئیس جمهور نمی تواند به جای کمیته انضباطی تحقیق کند. نظر من این است که اشعار اسکوچیچ ادامه دارد. شکایت آنها به AFC رفت و از پرسپولیس، AFC و من شکایت کردند. به این معنا نیست که سخنان دروغ گفته است، بلکه همه حرف ها وزن قانونی دارند. اگر تیم حقوقی ما شکایت کنند، هیچ اشتباهی نکرده اند و آقای اسکوچیچ هم هیچ اشتباهی نگفته است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

تاج در مورد اینکه آیا کی روش در دوران اسکوچیچ با بازیکنان در تماس بوده یا نه و اگر اسکرین شات هایی وجود داشته است، گفت: آنها را به من نشان ندهید، بلکه فردا آنها را به مردم نشان دهید و به آنها بگویید که کی روش برای آنها یک عکس نوشته است. پیام اینکه تاج قطعا رئیس فدراسیون می شود و او هم سرمربی ای خواهد شد که من ندیده ام و نشنیده ام.