تارتاروس: ما بدون استرس هستیم و فقط می خواهیم برنده شویم

خبرنگاری از تارتار پرسید که شرایط دو تیم را در آستانه بازی فردا چگونه ارزیابی می کنید و او پاسخ داد: در هر صورت، بازی سختی است. از آنجایی که نفت می خواهد برنده بازی باشد، ما باید بسیار باهوش و با انگیزه باشیم تا از نقاط ضعف آنها استفاده کنیم. ما در تحلیل خود روی این موضوع کار کرده ایم. در تمریناتمان روی نقاط قوت و ضعف نفت کار کردیم. امیدوارم موفق شویم و به هدفمان که کسب سه امتیاز است برسیم. ما بدون استرس هستیم و فقط به سه امتیاز فکر می کنیم.

سرمربی ذوب آهن در بخش پایانی صحبت های خود با ابراز رضایت از کیفیت زمین گفت: همچنین به نظر من زمین مساعد است. با پوشاندن پوشش به دلیل باران، زمین به هر دو تیم اجازه می دهد تا کیفیت خوب خود را نشان دهند. جا دارد از عزیزانی که برای این سرزمین زحمت کشیده اند تشکر کنم.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1920805
24 آوریل 1402 @ 7:57 ب.ظ
579

0نقطه نظر

شما باید مثل نفتی ها با انگیزه و خودکشی کنید.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن تاکید کرد که تیمش با تمام وجود به مصاف نفت مسجد سلیمان می رود و سه امتیاز را کسب می کند.

تارتاروس: ما بدون استرس هستیم و فقط می خواهیم برنده شویم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن که قرار است از ساعت 19:45 در ورزشگاه بهنام محمدی مقابل نفت مسجد سلیمان صف آرایی کند، در ابتدای کنفرانس مطبوعاتی خود در این باره گفت: مسابقه با اشاره به زمان حضورش. وی در این شهر گفت: از حضور در شهری که خاطرات بسیار خوبی از آن دارم، در کنار هواداران پرشور نفت بسیار خوشحالم. من نمی دانم. فکر می کنم آنها برای بازی فردا محروم هستند. کاش آنجا بودند و به جذابیت های این بازی کمک می کردند.

مهدی تارتار که پس از صعود آن تیم به لیگ برتر و داشتن شرایط ثابتی در لیگ برتر روزهای خوشی را با نفت مسجد سلیمان سپری کرد، درباره شرایط این تیم گفت: به غیر از بازی فردا برای نفت آرزوی موفقیت می کنم و نمی خواهم او از رقابت های لیگ برتر خارج شود. این افراد حق دارند در این شهر تیم خوبی داشته باشند و امیدوارم با دقت بیشتر این تیم حفظ شود.

وی سپس درباره روند فنی این دیدار گفت: فکر می کنم اگر به اندازه تیم نفت انگیزه نداشته باشیم این بازی می تواند یکی از سخت ترین بازی های ما باشد. فکر می کنم این یکی از بازی هایی است که بازیکنان نفت با جان و دل انجام می دهند و خودکشی می کنند. چون امیدوارند با کسب نفت به جدول برگردند. ما کاملا از این موضوع آگاه هستیم و با بازیکنان صحبت های لازم را انجام داده ایم. سعی می کنیم از بازیکنانی استفاده کنیم که انگیزه کافی برای بازی فردا داشته باشند. در هر صورت، انگیزه در بازی فردا بسیار مهم است. باید با بازیکنان نفت بدویم، بجنگیم و امیدوار باشیم که خدا موفق شود.