تارتاروس: ما سعی می کنیم در مقابل حریفان سرسخت باشیم

سرمربی ذوب آهن درباره صعود تیمش به رده هفتم لیگ برتر گفت: تیم ما پتانسیل زیادی دارد. ذوب آهن تیمی ریشه دار است و همیشه باید در جایی که هست باشد و ما با کار و تلاش روزانه سعی می کنیم به اهداف خود برسیم. ما در حال حاضر به هیئت مدیره نگاه نمی کنیم و هدفمان این است که در همه مسابقات هواداران را خوشحال کنیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مهدی تارتار، سرمربی تیم ذوب آهن در نشست خبری پیش از بازی با فولاد گفت: بازی خوزستان و فولاد همیشه سختی خاص خود را دارد و شاید یکی از سخت ترین بازی ها باشد. بازی برای هر تیمی در فصل Be، اما پس از برد دلگرم کننده مقابل آلومینیوم، ما کاملا برای این بازی آماده هستیم و تمرینات خود را به سختی انجام داده ایم.

تارتار، سرمربی ذوب آهن می گوید مربی تهاجمی است و تمام تلاشش را می کند تا تیمش یکی از بهترین تیم های لیگ باشد.

تارتاروس: ما سعی می کنیم در مقابل حریفان سرسخت باشیم


سرویس خبر شماره: 1860783
ژانویه 02, 1401 در 03:10 ب.ظ
287

0نقطه نظر

بودجه 7 تیم با بقیه قابل مقایسه نیست.

تارتار در خصوص عملکرد تدافعی تیمش گفت: نمی توان کار دفاعی یا هجومی را به یک بازیکن یا یک خط نسبت داد. تلاش می کنیم دفاع و حمله تیم را ارتقا دهیم و هر 11 بازیکن در بخش های مختلف فعال هستند. خوشحالم که جزو تیم های کم گل خورده هستیم و باید به تلاش خود ادامه دهیم تا همچنان تیمی سرسخت در لیگ ایران باشیم و مثل همیشه چنین عملکردی را مقابل تیم های رقیب از خود به نمایش بگذاریم.

سرمربی ذوب آهن در پایان درباره بازی فصل گذشته و شکستن طلسم شکست ناپذیری فولاد در ورزشگاه خانگی اش گفت: گذشته برای گذشته است و ما به آن فکر نمی کنیم. سال گذشته خوشحال بودیم که هواداران را خوشحال کنیم و امسال تمام تلاش خود را می کنیم تا هواداران را خوشحال کنیم. حتی به دو بازی قبلی که بردیم فکر نمی کنیم و تمام فکرمان این است که در بازی فردا نتیجه لازم را بگیریم و امیدوارم شرایط جوی و چمن ورزشگاه به گونه ای باشد که تیم ها بتوانند تا فوتبال خود را بازی کنند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی افزود: 7 تیم در لیگ ایران هستند که بودجه خود را متفاوت از سایرین و برای قهرمانی می بندند و 9 تیم دیگر لیگ جداگانه ای برای خود دارند. من هم فکر می کنم تیم موفقی با بازیکنانی با شخصیت، سرسخت، پرتلاش هستیم و در عین حال بر اساس آمار امیدواریم به این موفقیت ادامه دهیم.

وی افزود: باید از زحمات بچه ها تشکر کنم که در تمرینات زحمت می کشند و هر کاری که باید انجام می دهند. نحوه پیشرفت ما در تمرینات است و همانطور که مشخص است با پیشرفت فصل عملکرد ما بهتر خواهد شد.