تارتار: فردا یک فینال واقعی داریم


سرویس خبر شماره: 2004973
7 مارس 1402 در 10:36 ب.ظ.
1000 |

0نقطه نظر

این سه امتیاز بسیار مهم است

سرمربی ملوان می گوید سه امتیاز مقابل فولاد برای تیمش بسیار مهم است.

تارتار: فردا یک فینال واقعی داریم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ملوان فردا در هجدهمین روز لیگ برتر میهمان باشگاه فوتبال خوزستان خواهد بود. مهدی تارتار پیش از این دیدار گفت: قبل از صحبت در مورد مسابقه باید از بچه های فرودگاه رشت و مدیر فرودگاه آقای میرحسینی تشکر کنم. امروز شرایط جوی رشت بسیار بد بود و خدا را شکر توانستیم بعد از چند ساعت تاخیر مستقیم به اهواز برسیم. قدردان عزیزانی هستیم که زحمت کشیدند تا امروز به اهواز بیاییم.

وی سپس درباره تقابل با فولاد صحبت کرد: یک فینال دیگر داریم. در دور دوم همه مسابقات برای ما فینال است و همه مسابقات سخت است. فولاد پس از معرفی آقای رضاییان به عنوان مدیرعامل، جهش بزرگی در رتبه بندی داشت. آقای رضاییان از مدیران جوان پرتلاش و با تجربه هستند. من با آنها تجربه دارم و می دانم چقدر مصمم هستند. البته به غیر از بازی فردا برایشان آرزوی موفقیت دارم.

تارتار در پایان زیر خط کشید: سه امتیاز بازی فردا برای ما بسیار مهم است. می خواهیم در صدر جدول باقی بمانیم و با تیم های بالای جدول رقابت کنیم. بازی سختی برای هر دو تیم است اما کیفیت ورزشگاه به گونه ای است که به هر دو تیم اجازه می دهد تا بازی خوبی انجام دهند. امیدوارم هوادارانی که به استادیوم می آیند یک بازی بزرگ را ببینند.

مجله اخبار فوتبال داخلی