تاریخ، محل تماشا در ایالات متحده، پیش بینی

اسپارکس زمانی به پرواز در خواهد آمد که اورتون به رهبری شان دایچ به مصاف منچستریونایتد اریک تن هاگ در روز سیزدهم فصل 2023-2024 لیگ برتر برود. برای دریافت تمام جزئیات کلیدی در مورد یکی از نمادین ترین مسابقات در تقویم فوتبال انگلیس به خواندن ادامه دهید.

اورتون و منچستریونایتد: تاریخ، زمان و محل برگزاری

اورتون عصر یکشنبه (26 نوامبر) در گودیسون پارک از منچستریونایتد قهرمان 20 دوره لیگ برتر انگلیس پذیرایی خواهد کرد. بازی در ساعت 16:30 به وقت گرینویچ یا 11:30 صبح به وقت شرقی آغاز خواهد شد. هواداران منطقه زمانی اقیانوس آرام (PT) می توانند این بازی را ساعت 8:30 صبح روز یکشنبه تماشا کنند.

اورتون و منچستریونایتد: کجا در ایالات متحده تماشا کنیم

دیدار منچستریونایتد در لیگ برتر و اورتون به صورت زنده از شبکه تلویزیونی Telemundo، USA Network و Fubo TV پخش خواهد شد. اگر کسی به هیچ یک از کانال های ذکر شده دسترسی ندارد، می تواند آن را از طریق NBC.com نیز پخش کند.

اورتون و منچستریونایتد: راهنمای فرم و رکورد رودررو

اورتون اخیراً 10 امتیاز از کمیته لیگ برتر کسر کرده است. این حکم پس از آن صادر شد که آنها نقض قوانین سودآوری و پایداری لیگ را تشخیص دادند. با توجه به پنالتی قابل توجه، اورتون اکنون تنها 4 امتیاز در اختیار دارد و در حال حاضر در رده نوزدهم جدول رده بندی قرار دارد.

جدای از آشفتگی های خارج از زمین، اورتون در این فصل عملکرد شایسته ای برای خود داشته است. آنها چهار برد، دو تساوی و شش باخت داشته اند و در این مسیر فوتبال جذابی بازی کرده اند. آنها می توانستند چند برد دیگر به نام خود داشته باشند، اما دفاع آنها در این دوره کمی ناامیدکننده بوده است.

از سوی دیگر، منچستریونایتد در حال حاضر خوش فرم ترین تیم لیگ برتر است. آنها در 4 بازی از 5 بازی اخیر پیروز شده اند و هیچ تیمی در آن دوره به این تعداد پیروز نشده است. پیشرفت قابل توجه آنها به آنها کمک کرد تا به رده ششم رده بندی لیگ برتر صعود کنند. البته، هیچ یک از آن پیروزی ها بدون سکسکه به دست نیامده اند، به این معنی که آنها هنوز در حال پیشرفت هستند.

شیاطین سرخ و تافی ها تاکنون 62 بار در لیگ برتر به مصاف هم رفته اند که اولی رکورد بسیار بهتری دارد. یونایتد در 39 بازی از این بازی ها پیروز شده است، یعنی 29 بازی بیشتر از آنچه مرسیسایدرها کسب کرده اند (10). سیزده مسابقه تمام مربع به پایان رسیده است.

آخرین دیدار این دو در لیگ برتر در ماه آوریل در اولدترافورد برگزار شد. یونایتد به راحتی در صدر قرار گرفت و با نتیجه 2-0 پیروز شد.

اورتون و منچستریونایتد: پیش بینی

اورتون همیشه در گودیسون پارک یک نیروی قابل محاسبه بوده است و ما کاملاً انتظار داریم که آنها در آخر این هفته نمایش چشمگیر دیگری را در مقابل هواداران خود به نمایش بگذارند. با این حال، با توجه به اینکه یونایتد تا چه اندازه موفق به کسب نتایج شده است، ممکن است برای مردان دایچه سخت باشد که آنها را از پیروزی در روز یکشنبه محروم کنند. ما پیروزی 2-1 منچستریونایتد را در روز سیزدهم پیش بینی می کنیم.

https://sportslens.com/news/everton-vs-manchester-united-date-where-to-watch-in-us-h2h-prediction/ منبع: