تاریخ از خمس و تورس تا سیرجان به وقت اسپانیا


سرویس خبر شماره: 1985146
16 دسامبر 1402 در 04:56
179

0نقطه نظر

تبدیل لیگ ایران به لالیگا در جدال تراکتور و گل گهر

روبرتو تورس و پاکو خامس در اسپانیا پیش از دیدار با ایران با هم درگیر شدند.

تاریخ از خمس و تورس تا سیرجان به وقت اسپانیا

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اگرچه این روزها در کنار لیگ برتر ایران به واژه لالیگا عادت کرده ایم، اما این موضوع حس خاصی را برای بازیکنان و مربیان اسپانیایی ایجاد می کند. حالا در هفته دوازدهم تراکتور و گل گهر به مصاف هم می روند و در یک سمت خمس اسپانیایی روی نیمکت تراکتور نشسته و روبرتو تورس اسپانیایی با 2 گل و 3 پاس گل ستاره اصلی گل گهر است.

خمس در جلسه فنی به وضوح اهمیت حفظ این بازیکن را برای بازیکنانش توضیح داد و در مورد هفته یازدهم فصل 2013/14 لالیگا اسپانیا صحبت کرد. او به عنوان سرمربی هدایت رایو وایکانو را بر عهده داشت و روبرتو تورس مانند یک استعداد در ترکیب اوساسونا بازی می کرد. تورس در دقیقه اول با ارسال کرنر اولین گل تیمش را ایجاد کرد و سپس در دقیقه 13 موقعیت ایده آلی را برای گلزنی اوریول ریرا ایجاد کرد تا اختلاف 2-0 شود. این همه ماجرا نبود چرا که در دقیقه 58 تورس بازی خوب خود را تکمیل کرد و با 2 پاس گل و یک گل روز تلخی را از خمس به جا گذاشت!

خمس تاکنون 4 تقابل با تورس داشته است، هرچند در لالیگا یک شکست و یک تساوی بدون گل داشت، اما در ایران با دو پیروزی مقابل شاگردان روبرتو تورس شرایط بهتری دارد اما این دلیل نمی شود که تورس را نادیده بگیرد. در مسابقه با یک گل

مجله اخبار فوتبال داخلی