تایید شده؛ بازگشت سوارز به فوتبال اروپا در این زمستان

قرارداد سوارز با ناسیونال در پایان نوامبر به پایان می رسد و او آن را تمدید نخواهد کرد. خوزه فوئنتس، رئیس باشگاه ناسیونال این خبر را تایید کرد“با پایان لیگ (دو ماه بعد)، سوارز دیگر ملی پوش نخواهد بود. او به جام جهانی می رود و سپس آینده اش را تعیین می کند. من نمی خواهم به هواداران آنجا قول های توخالی بدهم. بحث تمدید قرارداد نبود و لویی از همان ابتدا گفت که می خواهد بعد از جام جهانی به فوتبال اروپا بازگردد. او پس از 16 سال به ملی پوشان بازگشت و برای این انتقال فداکاری زیادی کرد. از او بسیار متشکرم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

لوئیس سوارز پس از پایان قراردادش با ملی پوشان اروگوئه به فوتبال اروپا بازخواهد گشت. او تمایلی به تمدید قرارداد با این باشگاه ندارد.

تایید شده؛  بازگشت سوارز به فوتبال اروپا در این زمستان

به گزارش “ورش سه”، لوئیس سوارز سه ماه پیش و پس از ترک اتلتیکو مادرید، با وجود پیشنهادات چندین باشگاه اروپایی، او در نهایت تصمیم گرفت به باشگاه سابق خود، ناسیونال اروگوئه بازگردد. هواداران ملی مشتاقانه منتظر بازگشت او بودند و استقبال فوق العاده ای از او کردند. اولین بازی سوارز عالی نبود و ناسیونال در جام سود آمریکانا حذف شد، اما این تیم در لیگ اروگوئه در حال صعود است و سوارز نیز نقش مهمی در بردهای اخیر ناسیونال داشته است.

سوارز در 10 بازی برای ملی پوشان 4 گل به ثمر رسانده و 3 پاس گل داده است. به خصوص گل او در ال کلاسیکو فوتبال اروگوئه مقابل پنارول برای او و هواداران ناسیونال بسیار ارزشمند بود.


سرویس خبر شماره: 1844629
29 سپتامبر 1401 @ 6:09 ب.ظ
1.2 هزار |

0نقطه نظر