تایید شد: بارسلونا ستاره ناپولی را می خواهد


سرویس خبر شماره: 2004976
8 مارس 1402 ساعت 03:16
13.3 هزار |

1نقطه نظر

ماموکا جوگلی، ایجنت خویچا کواراتاخلیا پیشنهاد باشگاه های پاری سن ژرمن و بارسلونا برای جذب ستاره ناپولی را تایید کرد.

تایید شد: بارسلونا ستاره ناپولی را می خواهد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کوارتاخلیا یکی از بازیکنان کلیدی ناپولی در فصل 2022-23 بود. او در فصل گذشته در کنار ویکتور عثیمان سهم زیادی در قهرمانی ناپولی داشت اما در این فصل نتوانست تاثیر زیادی بگذارد و در کنار آن شایعاتی مبنی بر جدایی او از این باشگاه شنیده می شود.

در پایان سال 2023، نماینده او در مورد وضعیت ستاره گرجی اعلام کرد: او و خانواده‌اش از این وضعیت راضی هستند. او از زمانی که به ناپولی آمد خیلی پیشرفت کرده است، فکر می‌کنم الان حتی بهتر از فصل گذشته است. کوارا می‌تواند هر نقش تهاجمی را بازی کند.»

با این حال به نظر می رسد شرایط به نفع جدایی کواراتاخلیا از ناپل پیش می رود. باشگاه های زیادی به او علاقه مند هستند. از بارسلونا و پاری سن ژرمن به عنوان جدی ترین مشتریان این ستاره نام برده شده است. هفته گذشته اعلام شد که بارسلونا با ایجنت او تماس گرفته و شرایط استخدام او را جویا شده است.

ماموکا جوگلی امروز در مصاحبه ای درباره پیشنهادات بارسلونا، پی اس جی و سایر تیم ها گفت.: بارسلونا و پاری سن ژرمن؟ البته پیشنهادهایی از باشگاه های بزرگ وجود دارد. به آن نگاه کنید، چگونه ممکن است هیچ پیشنهادی وجود نداشته باشد؟ اطلاعات بیشتر در ماه مه فاش خواهد شد. هم در مورد تمدید قرارداد و هم در مورد علاقه کوارا به بازی برای سایر تیم های بزرگ اروپایی، همه چیز در ماه می مشخص خواهد شد. ما در مورد آن صحبت می کنیم.”

مجله اخبار فوتبال خارجی