تا تصمیم مالکان: سقف اولدترافورد تعمیر نمی شود!


سرویس خبر شماره: 2021237
25 مه 1403 در 02:02
2.6 هزار |

6نقطه نظر

هواداران منچستریونایتد باید سقف فعلی باشگاه را که در هنگام بارندگی چکه می کند، تحمل کنند تا زمانی که باشگاه در مورد آینده اولدترافورد تصمیم گیری کند.

تا تصمیم مالکان: سقف اولدترافورد تعمیر نمی شود!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در جریان دیدار شب گذشته منچستریونایتد و آرسنال، بارش باران در شهر منچستر هواداران و باشگاه میزبان را در ورزشگاه اولددترفورد با مشکل مواجه کرد.

پس از بارندگی شدید، آب به طرز عجیبی از سقف ورزشگاه سرازیر شد و هر چه بیشتر ادامه پیدا کرد، آبگرفتگی در بخشی از ورزشگاه آغاز شد که حتی آب را به رختکن تیم میهمان رساند.

سقف اولدترافورد برای سال ها نماد بی توجهی خانواده گلیزر بوده است و این مشکل تا زمانی که مالکان جدید از جمله سر جیم رتکلیف تصمیم به بازسازی استادیوم نگیرند ادامه خواهد داشت.

2021717

اکنون گفته می شود که اگرچه باشگاه قصد دارد سقف را تعمیر کند، اما همه چیز معلق است تا مالکان جدید درباره آینده ورزشگاه تصمیم بگیرند. آنها به فکر بازسازی استادیوم یا تخریب کامل آن و ساخت ورزشگاه جدید هستند.

با این حال آنها از نشتی های سقف ورزشگاه مطلع هستند و مسئولان باشگاه اذعان کرده اند که نشتی های پراکنده متعددی در قسمت های مختلف سقف ورزشگاه وجود دارد. آنها همچنین برای بارندگی و نشت احتمالی در بازی با آرسنال آماده بودند، اما باران شدیدتر از حد انتظار بود و باعث جاری شدن سیل شد.

مجله اخبار فوتبال خارجی