تبرئه ساپینتو از اظهار نظر منفی تیم مجیدی!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ریکاردو ساپینتو که یکی از میهمانان مراسم افتتاحیه جام جهانی بود، در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنها پاسخ داد.به حضور کارلوس کی روش روی نیمکت ایران اشاره شده است. او گفت: فکر می کنم آقای کی روش قبلا خوب کار می کرد و آقای دراگان هم الان کار می کند. هر دو مربی خوبی هستند. من نمی توانم در مورد آن صحبت کنم.

وی در خصوص صحبت هایش در مورد عملکرد استقلال در فصل گذشته، گفت: می توانم توضیح دهم; گاهی اوقات ترجمه و زبان مادری متفاوت است. وقتی به اینجا رسیدم گفتم مربی و تیم قبلی کار بزرگی کردند و قهرمانی را به آنها تبریک گفتم. آنها یک بازی را نباخته بودند. یک سوال در مورد نظم خط هافبک ما وجود داشت و من هم گفتم استقلال فصل گذشته نظر متفاوتی داشت و خیلی فشرده بودند و خط دفاعی مطمئنی داشتند و موقعیت داشتند. ایده مربی قبلی این بود که فشرده کار کند.

سرمربی استقلال ادامه داد: تصور من از بازی متفاوت است. من دوست دارم تیم تهاجمی باشد و پرس را بالا ببرد و تیم حریف را کنترل کند تا مالکیت بیشتری را حفظ کند. انجام این بازی و سبقت گرفتن از تیم مقابل کار آسانی نیست.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا از شرایط استقلال راضی است یا خیر، پاسخ داد: بله راضی هستم. همه سخت کار می کنند و ما بازیکنانی داریم که تاکنون بازی نکرده اند و زمان خواهند داشت تا به بازی اضافه شوند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی در پاسخ به این سوال که آیا تغییر مربی در این زمان حرفه ای است، گفت: به نظر من آقای دراگان کار خوبی انجام می دهد و شایسته حضور در جام جهانی است.

ساپینتو در رابطه با برابری نفت مسجد سلیمان توضیح داد: ما در مسیر درستی هستیم. بازی با نفت مسجد سلیمان بازی بسیار سخت اما خوبی بود. بازی در دمای 40 درجه برای ما خیلی زیاد بود. راه برای قهرمانی طولانی است. نتایج نزدیک است و تا پایان فصل مسابقات و نبردهای زیادی داریم.

ساپینتو در واکنش به اینکه برخی فکر می کنند پلی میکر حلقه مفقوده است، گفت: ما در سیستمی متفاوت از سال گذشته کار می کنیم. شما می توانید با پلی میکر یا بدون پلی میکر بازی کنید و این بستگی به سیستم بازی دارد، بازیکنان ما آماده بازی در سیستم های مختلف هستند و این برای من مهم است.

سرمربی استقلال معتقد است دراگان اسکوچیچ شایسته نیمکت نشینی ایران در جام جهانی است.

تبرئه ساپینتو از اظهار نظر منفی تیم مجیدی!

وی در پاسخ به اینکه فکر می کند امسال دلش برای کاوه رضایی تنگ خواهد شد، گفت: امیدوارم برگردد. اتفاقاتی افتاده که خارج از کنترل من است و مطمئنم که کاوه را برای بخش قابل توجهی از فصل خواهیم داشت.


سرویس خبر شماره: 1841599
10 سپتامبر 1401 @ 5:46 ب.ظ
34.1 هزار امتیاز خبر|

20نقطه نظر

ایده سرمربی سابق فوتبال فشرده بود