تبریک جنجالی ستاره سابق بارسلونا به رئال (تصویر)

شب گذشته ساموئل اتوئو پیروزی دراماتیک رئال مادرید مقابل سیتی و صعود به فینال لیگ قهرمانان را تبریک گفت.

سامی اتوئو که همه او را در بارسا و سپس اینتر به یاد می آورند، در توییتر پیروزی رئال مادرید و صعود این تیم به فینال را تبریک گفت. پیامی که تاثیر منفی زیادی روی هواداران بارسا گذاشت و او بعدا مجبور به حذف این پست شد.


سرویس خبر شماره: 1822948 |
16 ارديبهشت 1401 ساعت 15:03 |
48,314 |

11نظرات

اتوئو در واکنش به پیروزی دراماتیک رئال مقابل سیتی تصویری از خود با پیراهن رئال منتشر کرد و نوشت:به رئال مادرید به خاطر پیروزی تحسین برانگیز دیشبشان تبریک می گویم؛ باشگاهی که همه چیز برای من از آنجا شروع شد.

اتوئو کار خود را در فوتبال اسپانیا با لگانس آغاز کرد و در سال 1998 به رئال پیوست، اما فرصت بازی در تیم اصلی این باشگاه را پیدا نکرد و چند سال بعد به مایورکا رفت. اتوئو در مایورکا آنقدر درخشان درخشید که در سال 2004 با بارسا به خدمت گرفت. اتوئو پنج سال را در بارسا گذراند و با این تیم دو قهرمانی لیگ قهرمانان و سه لالیگا را به دست آورد، اما در تابستان 2009 به دلیل اختلاف به اینتر پیوست. با پپ گواردیولا



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید سه شنبه گذشته در ورزشگاه اتحاد مقابل سیتی با نتیجه 4 بر 3 شکست خورد و چهارشنبه شب برای صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا نیاز به پیروزی با دو گل داشت. تا دقیقه 90 سیتی با گل ریاض محرز 0-1 پیش بود اما رودریگو گوئز در دو دقیقه دو گل زد و کریم بنزما در دقیقه 5 وقت اضافه سومین گل را به ثمر رساند تا کار تمام شود. فینال رئال و لیورپول روز 7 ژوئن در پاریس برگزار می شود.