تب فوتبال در شهر شعر بای بالاست (عکس)


سرویس خبر شماره: 2021240
25 مه 1403 در 8:13 ق.ظ.
1.3K |

1نقطه نظر

شاگردان مهدی رجب زاده اگر در 3 هفته باقی مانده با همین روند به کار خود ادامه دهند، پس از دو دیدار دیگر می توانند به لیگ برتر بازگردند.

تب فوتبال در شهر شعر بای بالاست (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فجر در سال دوم حضور مهدی رجب زاده شروع خوبی داشت و توانست در رده بندی قرار بگیرد، اما در میانه مسابقات لغزش چند هفته ای باعث شد تا این تیم به برتری برسد. فاصله ها. از بین دو تیمی که با هم رقابت می‌کردند، زمانی تصور می‌شد که چادرملو و خیبر تا حد زیادی کار صعود خود را به پایان رسانده‌اند.

2021721

با این حال در هفته‌های اخیر ورق کاملاً برگشته و شاهد ظهور نسخه جدیدی از زردپوشان شیرازی هستیم. تیمی که در تمام دیدارهای خانگی حریف خود را مغلوب می کند و در خارج از خانه مسلط می شود.

این عملکرد شاگردان مهدی رجب زاده باعث شده تا میزبانی دیدارهای خانگی این تیم در آغاز سال جدید به بالاترین حد ممکن برسد و هر دیدار با حضور پررنگ هواداران وی با جذابیت بیشتری در ورزشگاه حافظیه برگزار شود.

2021722

مهدی رجب زاده و شاگردانش هنوز سه دیدار تا پایان مسابقات دارند. تنها یک بازی مقابل مس سونگون در حافظیه برگزار می شود اما دو دیدار سخت مقابل چادرملو و پارس جنوبی جم در انتظار این تیم است که در خارج از خانه برگزار می شود. با این توصیف، انتظار می رود ورزشگاه حافظیه در بهترین و پرشورترین حالت خود مقابل مس سونگون قرار گیرد و با توجه به نتیجه ای که در یزد به دست می آید، شاید هواداران شیرازی در همین دیدار دوباره صعود به لیگ برتر را جشن بگیرند. .

2021723
تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز در هفته سی و یکم مقابل مس شهربابک با 67 امتیاز به برتری رسید و با تفاضل گل بهتر نسبت به خیبر که یک دیدار کمتر دارد، دوباره به مقام اول دست یافت. این تیم اکنون یک هفته است که با آرامش به تمرینات خود ادامه داده و منتظر لغزش های چادرملو و خیبر است که این هفته دیدارهای سختی را پیش رو دارند.

مجله اخبار فوتبال داخلی