تب CR7 در مارسی؛ بیا کریستیانو و رویای ما باش!

پس از انتشار شایعاتی مبنی بر احتمال انتقال کریستیانو رونالدو به مارسی، هواداران این باشگاه فرانسوی واکنش های گسترده ای به احتمال پیوستن ستاره پرتغالی به تیم محبوبشان داشتند.

تب CR7 در مارسی؛  بیا کریستیانو و رویای ما باش!

گابریل سیسهستاره سابق فوتبال فرانسه و بازیکن سابق مارسی یکی از طرفداران معروف این تیم است. او بارها در برنامه های تبلیغاتی باشگاه شرکت کرده است از جمله بازی در یکی از فیلم های سریال تاکسی که داستان آن حول محور این باشگاه می چرخید. سیسه با استفاده از هشتگ رونالدو-مارسی در توییتر نوشت: کریستیانو، بیا دوست من. من شبیه“.

اما مارسی که به دلیل قوانین فیرپلی مالی با یوفا مشکل دارد، آیا می تواند فوق ستاره ای مانند کریستیانو رونالدو را جذب کند؟ اریک دی مکو، مدافع سابق مارسی می گوید مشکلات اقتصادی نباید برای باشگاه مشکل ساز باشد. او در این باره به رادیو مونت کارلو گفت: اگر مارسی تلاش نمی کرد اشتباهی نابخشودنی بود. کسی مثل رونالدو خرج خودش را می دهد. سهامدار اصلی باشگاه که آمریکایی است باید راه حل مالی پیدا کند و کریستیانو را به مارسی بیاورد.“.

ساکنان بندر مارسی از خود می‌پرسند اگر باشگاه شهرشان واقعاً می‌توانست بزرگترین انتقال فصل را انجام دهد و رونالدو را به مارسی منتقل کند؟ برنده 5 توپ طلا در حال حاضر روی نیمکت منچستریونایتد است و چند هفته پیش آشکارا از تمایل خود برای ترک یونایتد و پیوستن به باشگاهی در لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد.

ژول، خواننده رپ فرانسوی که از طرفداران مارسی است، یکی دیگر از طرفداران معروف این باشگاه است. او در توییتی به شایعات پیوستن رونالدو به تیم محبوبش واکنش نشان داد و در توییتی نوشت: بگذار خواب ببینماو عکسی از رونالدو با پیراهن مارسی را توییت کرد.


سرویس خبر شماره: 1840152
02 سپتامبر 1401 ساعت 11:30 ب.ظ.
3.6 هزار |

3نقطه نظر

سمیر نصری، دیگر ستاره سابق مارسی نیز به کانال پلاس گفت: اگر رونالدو قراردادش را فسخ کند، یونایتد نیمی از حقوق امسال او را پرداخت خواهد کرد. مارسی همچنین در تلاش است تا بقیه خواسته های مالی خود را برآورده کند. به این ترتیب کریستیانو به آرزویش می رسد و در لیگ قهرمانان اروپا بازی می کند. حضور کریستیانو و الکسیس سانچز در خط حمله بسیار هیجان انگیز است“.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هشتگ #RonaldOM که به شایعات انتقال احتمالی کریستیانو رونالدو به باشگاه المپیک مارسی فرانسه اشاره دارد، در شبکه های اجتماعی مورد تحسین قرار گرفته است. گابریل سیسه ستاره سابق مارسی و رپر معروف فرانسوی به نام ژول از جمله افراد مشهوری هستند که در کنار طرفداران مارسی به این خبر واکنش نشان دادند.

در همین حال، چندین باشگاه مطرح اروپایی مانند بایرن مونیخ، اتلتیکو مادرید، اسپورتینگ لیسبون و بروسیا دورتموند شایعات انتقال کریستیانو را تکذیب کردند. اما حالا نوبت هواداران مارسی است که با رویای ستاره پرتغالی در تیم خود بازی کنند و از تصور اینکه او پیراهن آبی آسمانی مارسی را بر تن کرده است، خوشحال شوند.