تحلیل اروگوئه، برنامه کی روش برای بین المللی ها

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مهدی محمدنبی درباره شرایط اردوی تیم ملی ایران در اتریش گفت: ملی پوشان ایران 27 شهریور در اتریش مستقر شدند و بازیکنان در هتل مستقر شدند و صبح ها تمرینات ویژه و گروهی داشتند. ترک شب

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال درباره زمان بازگشت تیم ملی به ایران گفت: سه شنبه هفته آینده (14 مهر) مقابل تیم ملی سنگال بازی می کنیم و تیم ملی 16 مهرماه به ایران بازمی گردد. .



مجله اخبار فوتبال داخلی

سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: برای بازی روز جمعه مقابل اروگوئه کاملا آماده هستیم و انشاالله نمایش خوبی خواهیم داشت. با توجه به انگیزه قوی و همبستگی خوب تیم ملی امیدوار است عملکرد قابل قبولی ارائه دهد.


سرویس خبر شماره: 1844825
31 سپتامبر 1401 ساعت 08:55
13.2 هزار امتیاز خبر|

5نقطه نظر

نبی: 16 مهر به ایران برمی گردیم.

نبی یادآور شد: اردوی اتریش بسیار خوب بود چرا که به بازیکنان ملی پوش و لژیونرها اجازه داد تا در کنار سرمربی حضور داشته باشند و در فضایی خوب زیر نظر کادر فنی تیم ملی تمرین کنند.

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال شرایط بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی را مساعد توصیف کرد.

تحلیل اروگوئه، برنامه کی روش برای بین المللی ها

وی در خصوص شناخت تیم ملی ایران از اروگوئه گفت: بازیکنان در جلسه فنی شرکت کردند و به همراه سرمربی و دستیاران تیم ملی اروگوئه را آنالیز کردند. شرایط خوبی در اردوی تیم ملی وجود دارد و بازیکنان با انگیزه و سرحال هستند و برای تمرین بسیار خوب و آماده بودند.