تحلیل ایرانی-انگلیسی تیم کیروش در گاردین!

نحوه بازی:
قدرت دفاعی و گلزنی از روی ضدحملات ویژگی های کلیدی تیم ملی برای این تیم بود و به کارلوس کی روش کمک کرد تا در اولین حضورش به عنوان سرمربی بین سال های 2011 تا 2019 محبوبیت بی سابقه ای کسب کند. با این حال، تیم ملی در سال 2014 با نتیجه 1-0 مغلوب قدرت های فوتبال از جمله آرژانتین شد. جام جهانی برزیل و اسپانیا در جام جهانی 2018 روسیه. جایی که آنها با پرتغال نیز 1-1 مساوی کردند. نمایش مقابل لیونل مسی آرژانتینی ایرانی ها را تحت تاثیر قرار داد تا پس از باخت با اختلاف کم، جشنی در خیابان ها برپا شود.

مربی:
کارلوس کی روش. دست راست سابق سرالکس فرگوسن در بین هواداران فوتبال ایران آنقدر محبوب است که مشکلی برای جایگزینی او با دراگان اسکوچیچ نداشتند. سرمربی کروات در 15 بازی از 18 بازی خود در سرمربیگری پیروز شد و پیش از اخراج در اوایل سال جاری، ایران را به جام جهانی رساند. حتی شرایط عجیبی که کی روش در آن بازگشت، روحیه را کم نکرد. این سومین بار است که کی روش ایران را به جام جهانی می رساند، اما برخلاف دفعات قبل، این بار ایران بود که او را به جام جهانی رساند. در واقع با کلمبیا و مصر نتوانست به قطر برسد. اگر همه چیز خوب پیش برود، او می تواند قرارداد کوتاه مدت خود را تمدید کند و در جام ملت های آسیا که تابستان آینده در قطر برگزار می شود، بماند.

آنها احتمالا در جام جهانی با آرایش 4-1-4-1 بازی خواهند کرد و سوال اصلی این است که چه کسی در خط حمله بازی خواهد کرد. سردار آزمون می تواند گزینه مورد علاقه او باشد اما مصدوم است. مهدی طارمی اگر آمادگی لازم را نداشته باشد احتمالا از ابتدا وارد زمین خواهد شد. اگر آزمون بتواند بازی کند، طارمی احتمالا به عنوان وینگر چپ آغاز خواهد شد.

البته روش کاملاً تغییر نکرده است. تقصیر هنوز به طور محکم بر گردن است، اما 2 بازی دوستانه در ماه سپتامبر (برد 1-0 مقابل اروگوئه و تساوی 1-1 مقابل سنگال) نشان داد که ایران سعی دارد بیشتر در خط دفاعی بازی کند و حریف را بالاتر از زمین ببرد. . . قرار دادن

بازیکن ستاره:
حیف که پسر خیلی زودتر به فوتبال اروپا نرفت، تقصیر من است. پدر مهدی طارمی چند ماه پیش در یکی از برنامه های تلویزیونی گریه کرد و تقریباً افکار او بازتاب افکار همه مردم ایران بود. پس از سال ها گلزنی در ایران و قطر، سرانجام در سال 2019 به پرتغال رفت و به ریو آوه پیوست و یک سال بعد به پورتو منتقل شد. او به طور میانگین در هر بازی که در اروپا و همچنین برای ایران بازی می کند یک گل می زند. طارمی 30 ساله از فرصتی که در لحظات مرگبار بازی مقابل پرتغال در جام جهانی 2018 از دست داد راه زیادی را طی کرده است. توپ طلا 30 سال یا بیشتر است.

راهنمای تیم های حاضر در جام جهانی 2022، قسمت ششم: ایران
کارلوس کی روش به سرمربیگری بازگشته است، اما به دنبال سبکی پیشرفته تر در زمین باشید.

بهترین بازیکن تاریخ تیم ملی:
چه کسی جز مردی که بهترین گلزن جهان در سطح بین المللی بود تا اینکه کریستیانو رونالدو رکورد 109 گل خود را در سال گذشته شکست؟ تقریباً 2 دهه از آخرین حضورش در تیم ملی می گذرد، علی دایی (لقب شهریار در فارسی به معنی شاه) هنوز پسر فوتبال ایران است. او یکی از هشت اسطوره فیفا بود که در قرعه کشی جام جهانی قطر حضور داشت، اما پس از درگیری با رئیس باشگاه به مدت سه سال از تمرین محروم شد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

این روزنامه در بخش معرفی تیم ملی ایران نوشت: این مقاله بخشی از شبکه خبرگان جام جهانی 2022 گاردین است که با همکاری برخی از بهترین سازمان های رسانه ای در 32 کشور شرکت کننده در این رقابت ها انجام شده است. . هر روز با نزدیک شدن به مسابقات، گاردنی پیش نمایش های 2 کشور را ارسال می کند. ستون مربوط به ایران نوشته بهنام جعفرزاده که مقاله اش به نمایندگی از مجله اخبار فوتبال در روزنامه گاردین منتشر شده را در زیر می خوانید:

نقطه ضعف بزرگ تاکتیک کی روش این بود که ایران فقط در مقابل حریفان ضعیفتر موفق به گلزنی شد. آنها قادر به تسلط بر بازی ها نبودند و دفاع آسیب پذیر بود زیرا بازیکنان برای ایجاد موقعیت به جلو حرکت می کردند. در آخرین بازی شاگردان کی روش در اولین دوره حضورش روی نیمکت ایران، ملی پوشان در دیدار نیمه نهایی جام ملت های آسیا 2019 مقابل ژاپن یک گل شلخته دریافت کردند و وقتی برای گل تساوی فشار آوردند، 2 گل خوردند. اهداف بیشتر


سرویس خبر شماره: 1852001
نوامبر 14, 1401 @ 7:06 ب.ظ
355 امتیاز خبر

0نقطه نظر

گزارشی از یاک های ایرانی برای مبارزه در قطر

ستاره قدردانی نشده:
زمانی که سعید عزت اللهی در سال 2014 در سن 17 سالگی به تیم B اتلتیکو مادرید پیوست، همه انتظار داشتند که او حرفه باشگاهی درخشانی را پیش رو داشته باشد. شاید نه کاملاً – او اکنون با وایل در دانمارک است و زمان زیادی را در روسیه گذرانده است – اما این داستان با تیم ملی متفاوت است. او یک بازیکن اصلی و شروع کننده برای ایران است، سطح تلاش او مورد قدردانی همه است. غیبت او در افتتاحیه ایران در روسیه 2018 به شدت احساس شد و کی روش امیدوار است این بار سردرد نداشته باشد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، زمان زیادی تا آغاز رقابت های جام جهانی باقی نمانده و رسانه های جهانی در تلاش هستند تا آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات تیم های شرکت کننده در این پیکارها را منتشر کنند. روزنامه گاردین نیز یکی از آن رسانه هایی است که درباره تیم ملی ایران تحقیق کرده است.

روزنامه گاردین در گزارشی به تحلیل تیم ملی ایران و اینکه کی روش به دنبال عملکرد خوب در جام جهانی است، پرداخت.

تحلیل ایرانی-انگلیسی تیم کیروش در گاردین!