تخیل واقعیت ها؛ امباپه با پی اس جی به توافق نرسید

فابریزیو رومانو، روزنامه نگار سرشناس ایتالیایی تایید کرد که هیچ توافقی بین کیلیان امباپه و پاری سن ژرمن حاصل نشده است.


سرویس خبر شماره: 1823116 |
17 ارديبهشت 1401 ساعت 18:34 |
2,844 امتیاز خبر|

2نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، قرارداد امباپه با پاری سن ژرمن در پایان این فصل به پایان می رسد و احتمالا این بازیکن فرانسوی در هفته های آینده تصمیم نهایی خود را به صورت رسمی اعلام خواهد کرد.
در حالی که پیش از این انتقال این بازیکن به رئال مادرید برای فصل آینده نهایی به نظر می رسید، شانس پیاشجی برای امضای قرارداد جدید با او در هفته های اخیر چند برابر شده است.

شایعات زیادی در این زمینه منتشر شده است و اخیرا روزنامه فرانسوی Le Parisien مدعی شده است که امباپه برای امضای قراردادی دو ساله جدید با سران پاری سن ژرمن به توافق رسیده است. بلافاصله پس از انتشار این خبر، مادر کیلیان امباپه با صدور بیانیه ای واکنش نشان داد و اعلام کرد که ستاره فرانسوی هیچ توافقی با پاری سن ژرمن ندارد.

مادر امباپه در بیانیه ای گفت: “هیچ توافقی با پاری سن ژرمن یا هیچ باشگاه دیگری حاصل نشده است. مذاکرات در مورد آینده کیلیان با آرامش ادامه دارد تا او بتواند بهترین تصمیم را بگیرد. ما به همه طرف ها احترام می گذاریم.”

در همین راستا فابریزیو رومانو روزنامه نگار برجسته و معتبر ایتالیایی در جدیدترین اظهار نظر خود درباره آینده کیلیان امباپه به دروغ محض بودن معامله این بازیکن با پاری سن ژرمن اشاره کرد. رومانو خاطرنشان می کند که منابع موثق گزارش داده اند که هیچ معامله ای با پی اس جی صورت نگرفته است و گفته مادر امباپه کاملاً صحیح است.



مجله اخبار فوتبال خارجی