تراب پور: آقای مومنی، آقای ساپینتو زنجیر را پاره کرده بود

ساپینتو زنجیر را پاره کرده بود آقای مومنی
آیا این یک سوراخ در میدان است، آقای ساپینتو، یا فکر کردید در کشورهای دیگر است که می توانید هر کاری که می خواهید انجام دهید. نه، اینجا ایران است و همه مربیان به هم احترام می گذارند. ایشان روی نیمکت به مربی ما توهین کرد و چون مربی ما پرتغالی صحبت می کرد متوجه شد وگرنه من شخصا متوجه نشدم. به همین دلیل می خواهم بگویم متاسفم برای کسانی که از این شخص حمایت می کنند و می گویند مربیان گلغر زنجیر را پاره کرده بودند. نه، باز هم می گویم که او زنجیر را پاره کرد، آقای مومنی که به مربیان ما حمله کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

حسین تراب پور سرمربی تیم فوتبال گل گهر به مصاحبه محمد مومنی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال پاسخ تندی داد.

تراب پور: آقای مومنی، آقای ساپینتو زنجیر را پاره کرده بود

*به باشگاه بزرگ استقلال احترام می گذارم اما…
نمی فهمم چرا آقای مومنی گفت مربیان گلغر زنجیر شکسته اند. فقط می خواهم بگویم برای باشگاه بزرگ استقلال که چندین سال در آن بازی کردم و مربیگری کردم احترام ویژه ای قائل هستم اما اجازه نمی دهم هیچکس از هیئت مدیره باشگاه بیاید و به کادر فنی گل گهر توهین کند و بگوید. مربیان گل گهر زنجیر شکسته اند. فکر می کنم این زنجیر توسط مربی استقلال که به نیمکت ما آمد و می خواست دعوا کند، پاره شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حواشی بازی استقلال و گل گهر به دلیل رفتار عجیب ساپینتو پس از دریافت کارت قرمز امیر عرب براقی همچنان ادامه دارد و در جدیدترین اظهار نظر حسین تراب پور، دروازه بان سابق استقلال در گفتگو با خبرنگار ما به این صحبت ها واکنش نشان داد. محمد مومنی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال و نشان داد که موضع تندی در برابر یاران امیر قالانی اتخاذ کرده است.
گفتگوی سرسخت حسین تراب پور با سرمربی تیم فوتبال گل گهر را در ادامه می خوانید.

* این ساپینتو بود که حمله کرد. نمی توانند انکار کنند
به نظر من اگر باشگاه استقلال بعد از اتفاقات ورزشگاه روئینگ سیروس در دیدار با ملوان سرمربی خود را متوقف می کرد، این اتفاقات دیگر تکرار نمی شد. باعث ایجاد چنین جنجالی شد و میلیون ها بیننده این صحنه ها را دیدند. او بود که به نیمکت ما حمله کرد. آنها نمی توانند چنین چیزی را انکار کنند.


سرویس خبر شماره: 1846376
11 مه 1401 در 5:20 ب.ظ.
983

0نقطه نظر

این او بود که حمله کرد، آنها نمی توانند انکار کنند.