ترازو و شوک آهن؛ محروم از جدال پرسپولیس!

نکته عجیب بی توجهی سرمربی و مسئولان ذوب آهن است که تا زمان اعلام سازمان لیگ از محرومیت تارتار بی خبر بودند و حتی قبل از بازی با این هوادار به او نگفته بودند که در شرف محرومیت است تا او را محروم کند. برای بازی حساس مقابل پرسپولیس بیشتر مراقب باشید. .

ماجرا از این قرار است که مهدی تارتار ابتدا در دیدار مقابل آلومینیوم اراک کارت زرد گرفت و سپس اخراج شد اما سرمربی ذوب آهن این اخطار را حساب نکرده تا با گاف عجیبی تیمش را شوکه کند.

با این حساب ذوب آهن سرمربی خود را برای دیدار با پرسپولیس در اختیار نخواهد داشت و تارتار از روی سکو این دیدار را تماشا خواهد کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1823370 |
19 ارديبهشت 1401 ساعت 00:05 |
31,307 |

15نظرات

اشتباه عجیب سرآشپز سبزپوش

تارتار پیش از این با 4 کارت زرد از زمین بازی اخراج شده بود و حالا دریافت اخطار در بازی با یک هوادار در صحنه خطای منتهی به دروازه حریف تهرانی باعث شد تا بازی مقابل پرسپولیس را از دست بدهد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حالی که تارتار با انگیزه زیادی خود و تیمش را برای دیدار مقابل پرسپولیس آماده می کرد، نماینده سازمان لیگ در جلسه هماهنگی پیش از بازی اعلام کرد که سرمربی ذوب آهن نمی تواند روی نیمکت تیمش بنشیند. او سه کارت داشت.

سرمربی ذوب آهن هم بی اطلاع در نشست خبری پیش از بازی حضور پیدا کرد که به سرمربی محروم اجازه حضور نداشت اما این موضوع قبل از نشست خبری به او اعلام نشد و از محرومیتش مطلع شد. چند دقیقه پیش.

در میان سه کارته بودن مهدی تارتار از سوی سرمربی ذوب آهن، سازمان لیگ خبر محرومیت او از ذوب آهن را در شب بازی حساس مقابل پرسپولیس منتشر کرد.