تراشتگن: صبر کلید پیروزی بارسلونا بود

مارک آندره تراختنبرگ، دروازه بان آلمانی بارسلونا مدعی شد تیمش سه امتیاز حساس مقابل الچه به دست آورد.

صحنه مشکوک پنالتی در زمین بارسلونا؟ همیشه می توانید در مورد ضربه زدن به توپ به محوطه جریمه صحبت کنید. من تمرین صحنه را ندیدم، اما فکر می کنم جوردی آلبا و سپس سرخیو بوسکتس دست هایشان را به بدنشان نزدیک کرده بودند. داور تصمیم درستی گرفت و بازی را ادامه داد.»



مجله اخبار فوتبال خارجی

“الچه بر اساس شانس‌هایش به دنبال پیروزی بود. من سعی می‌کنم تمرکز کنم و توپ‌هایی را که به سمتم می‌آیند دفع کنم. سخت بود اما ما برای پیروزی جنگیدیم و در نهایت در یک موقعیت سخت سه امتیاز را گرفتیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسلونا در 30 دقیقه پایانی امروز که برای اولین بار دروازه خود را مقابل الچه باز دید، دو گل به ثمر رساند و در نهایت با نتیجه 1-2 این تیم را شکست داد. در اواخر بازی، مارک آندره تراشتگن، دروازه بان باتجربه آلمانی بارسلونا، به توصیه ژاوی در وسط و تغییر سبک بازی تیم در عرض 45 ثانیه صحبت کرد.


سرویس خبر شماره: 1814073 |
15 مارس 1400 ساعت 21:51 |
2,747 |

1نظرات

ژاوی در وسط به ما گفت که باید با انرژی بیشتری به نیمه دوم نزدیک شویم. در عرض 45 ثانیه بر بازی مسلط شدیم و سه امتیاز مهم را به دست آوردیم. رمز پیروزی صبر است. ابتدا باید گل تساوی را می زدیم، سپس به دنبال پیروزی بودیم که با صبر و حوصله به این هدف رسیدیم.