ترافیک هافبک دفاعی در تیم ملی; قلانوی چپ و راست از سپاهان می آید

امیر قلعه نویی از سعید عزت اللهی، احمد نوراللهی، روزبه چشمی، میلاد سرلک و امید نورافکن به عنوان هافبک دفاعی دعوت کرده است. البته نورافکن می تواند در پست دفاع چپ هم بازی کند که به احتمال زیاد به دلیل دعوت نشدن میلاد محمدی است.

لیست ارائه شده از سوی سرمربی تیم ملی خالی از اشکال نبود و انتقاداتی هم به او وارد شد اما به هر حال باید به قلانوی فرصت داد و در عین حال به سلیقه او احترام گذاشت.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

تیم ملی ایران در روزهای 12 و 18 فروردین به مصاف روسیه و کنیا می رود و این دو دیدار فرصت خوبی است تا امیر قلعه نویی از سطح آمادگی همه بازیکنانش بیشتر بداند. باید اذعان کرد که هنوز زمان زیادی تا جام ملت های آسیا باقی مانده است اما به هر حال ملی پوشان در این دو دیدار دوستانه فرصت دارند نظر مساعد امیر قالانی را جلب کنند.

اگر بپذیریم که امید نورافکن در دفاع چپ تیم ملی بازی می کند، باید گفت رامین رضاییان در پست دفاع راست شانس بیشتری نسبت به صادق محرمی دارد و با این روایت، مدافعان چپ و راست تیم ملی. از سپاهان آمده اند. البته امیر باید به فکر ترافیک هافبک دفاعی در تیم ملی باشد، جایی که به نظر می رسد شانس بازی عزت اللهی نوراللهی و چشمی به عنوان فیکس بیشتر از سایرین است.