تراکتورهای قدیمی مقابل تیم خمس


کد اطلاعات: 1985076
15 دسامبر 1402 در 7:37 ب.ظ.
16.4K |

32نقطه نظر

در جدال با تراکتور به تنهایی خبری نیست!

تراکتوری ها در دیدار مقابل گل گهر با پنج بازیکن سابق خود دیدار خواهند کرد.

تراکتورهای قدیمی مقابل تیم خمس

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تراکتورسازی در مرحله دوازدهم لیگ بیست و سوم در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی سیرجان میهمان گل گهر خواهد بود. اگر آنها این کار را انجام دهند، من قطعا جذاب تر خواهم شد.
مهمترین بازیکن گهریس محمدرضا اخباری خواهد بود که در تابستان این فصل از تیم محبوبش کنار گذاشته شد تا به عنوان دروازه بان اصلی سیرجانی ها برای این دیدار فردا آماده شود. او اگرچه با 174 بازی یکی از رکوردداران تراکتورسازی است اما در این بین اگر نتواند در این بازی حضور پیدا کند، محسن فروزان دروازه بان دوم این تیم با 56 بازی برای تراکتورسازی یکی از چهره های ماندگار این تیم است!

1764279

پس از این دو نفر باید به مدافعان کناری گل گهر نیز اشاره کرد. در سمت چپ این تیم مهدی تیکدری که پیش از این در سیرجان بازی می کرد و ابوالفضل رزاق پور که تابستان امسال نیز طبق نظر خمس از این تیم کنار گذاشته شده بود به میدان می روند.
همچنین نام سیرجانی هافبک دفاعی را نیز باید به این لیست اضافه کرد. حمید بوحمدان همچنین باید اضافه شود؛ بوحمدان در ترکیب شاگردان رسول خطیبی در لیگ بیستم حضور داشت و حالا خود را برای برگزاری هشتمین دیدار فصل در ترکیب گل گهر آماده می کند.

مجله اخبار فوتبال داخلی