تراکتورهای محبوب آماده برای کشیدن (عکس)


سرویس خبر شماره: 1985111
15 دسامبر 1402 در 9:34 ب.ظ.
6.8K |

9نقطه نظر

هافبک گلزن تراکتورسازی به دنبال تکرار عملکرد درخشان هفته گذشته خود در دیدار مقابل گل گهر است.

تراکتورهای محبوب آماده برای کشیدن (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال تراکتورسازی پس از شکست مقابل استقلال مجبور شد دوباره به برتری برسد و فاصله خود را با تیم های برتر جدول رده بندی لیگ برتر بیشتر نکند که در دیدار اخیر خود مقابل خوزستان با یک گل به این مهم دست یافت. عملکرد موثر و دو گل زیبا از سید مهدی. حسینی در ورزشگاه یادگار امام تبریز سه امتیاز دارد.

هواداران تراکتورسازی در روزی که تنها پیروزی مقابل فولاد خوزستان را می خواستند با درخشش بازیکن جدید خود مواجه شدند و سیدمهدی حسینی توانست در بازگشت به جمع سرخپوشان تبریزی درخشان ظاهر شود و او ستاره تیمش در بازی هفته قبل به این روند نگاه کند.

1963294

سید مهدی حسینی که در ابتدای فصل پس از شکست های متوالی تراکتورسازی، در دیدار برابر مس رفسنجان به عنوان یار تعویضی به میدان رفت و پاس گل تک گل تیمش را به مهدی عبدی داد و همیشه کارآمد کار کرد. ثابت به عنوان بازیکن تعویضی در دیدار هفته گذشته توانست با زدن دو گل دیدنی مقابل فولاد خوزستان توانایی های خود را به نمایش بگذارد.

این بازیکن که اکنون جایگاه ویژه ای در بین هواداران تراکتورسازی به دست آورده و مورد علاقه آنها قرار گرفته است، در تمرینات اخیر خود زیر نظر پاکو خمس با انگیزه بالایی کار خود را انجام داد و امیدوار است فردا مقابل گل گهر عملکرد موثری برای موفقیت تیمش داشته باشد. سیرجان. .

مجله اخبار فوتبال داخلی