تراکتور نماد شادی مردم آذربایجان است (توجه داشته باشید).


سرویس خبر شماره: 2016032
2 مه 1403 در 10:25 ق.ظ.
2.4K |

12نقطه نظر

گاهی عیب یوخ ها از ته دل بیرون نمی آید، چون عیوب زیاد است!

مدیرعامل تراکتور در اواخر دهه 1360 و در دوران فعالیت خود، واسیلی گوجا با یادداشتی به اتفاقات این باشگاه واکنش نشان داد.

تراکتور نماد شادی مردم آذربایجان است (توجه داشته باشید).

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، 120 هزار هوادار پرشور و باهوش حاضر در ورزشگاه، رهبر و سرمربی هم وزن و هم سطح، سرمربی مقتدر و شایسته، آشنا به علم و جامعه شناسی روز و تراکتورسازی را می خواهند و می خواهند. به دنبال کسب تجربه نیست و آزمایشگاهی برای آزمایش هر بازیکن نیست. سرمربی باید عمیقا بداند و درک کند که هر بازی برای هواداران مانند فینال است و بسیار ارزشمند است.

اگر گاهی هواداران شعار می دهند “اشتباه می کنم، از ته دل برنمی آید، اما همه می دانیم که مسابقه دادن با تیم هایی که برای هواداران هم سطح نیستند بسیار بد است.” n “قابل درک، قابل قبول و قابل توجیه نیست.”

سرمربی باید بداند به ازای هر باخت باورنکردنی، دل یک هوادار از کار می افتد و بداند که این تیم با خون و پوست هواداران آمیخته شده و زخمی شده است.

2010324

امروز وجود مالکی چون زنوزی برای ورزش ما نعمت است. کسی که با خرج کردن این همه تهمت و توهین زیاد خریده است و ما از دلسردی او می ترسیم.

چطور وقتی تیم برنده می شود همه به خودشان تبریک می گویند و پیروزی تیمشان را به حساب می آورند اما وقتی تیم نتیجه را واگذار می کند نقطه حملات ناجوانمردانه به سمت صاحبش و هر یک از دست اندرکاران است. از در پشتی ورزشگاه به ورزشگاه می رود و به مالکی که او را تنها می گذارند حمله می کند. تیم های سرشناس تهرانی به دنبال اسپانسر هستند و هنوز موفق نشده اند.

باید قدردان زحمات تراکتورسازی باشیم. داشتن مشاوران خوب، حمایت از مدیران ورزشی، کارشناسان، کارشناسان فوتبال، حمایت از هواداران و دور ماندن در این دوران بحران بسیار مهم است.

برای تداوم موفقیت این تیم به تشویق و حمایت مردم و حمایت مدیریت و دست اندرکاران این ورزش نیاز است اما از همه مهمتر باید به فکر آینده این تیم باشیم.

2009957

مشاوران و آنالیزهای خوب در کنار مربی شایسته و به روز، آموزش بیشتر، تقویت آکادمی ها و توجه به استعدادیابی و جذب بازیکنان بومی عاشق و خستگی ناپذیر در زمین و پیش داوری پرچم بزرگ تراکتور و پرهیز از استکبار و شعارهای انقلابی علیه تیم ها یا مسائل دیگر ورزش و فرار از حاشیه های همگان می تواند به تراکتورسازی در کسب روزهای خوب و پیروزی در میادین داخلی و خارجی کمک کند.

تراکتور نماد شادی، قهرمانی، مبارزه و پیروزی مردم خوب آذربایجان است. همه ما موظفیم دوازدهمین حامی این تیم بزرگ و پرطرفدار باشیم که امروز عنوان پرطرفدارترین تیم و باشگاه لیگ برتری را در اختیار دارد. در قاره کهن آسیا برای حفظ این عنوان و این برند بزرگ از حمایت ها و تصمیمات هوشمندانه و حرفه ای قدردانی می کنیم و با اتحاد و همبستگی برای پیروزی تیم عزیزمان پیش می رویم.

کریم پرگار اصل – مدیرعامل سابق تراکتور (1370-1368)

مجله اخبار فوتبال داخلی