ترجیح موقعیت کریستوفر نکونکو باعث ایجاد مشکل در چلسی می شود – Talk Chelsea

کریستوفر نکونکو خواهد بود #چلسی بازیکن آخر این فصل 👊🔵 pic.twitter.com/cMd0r4hRo3

من فکر می کنم که (هافبک هجومی) موقعیتی است که برای من مناسب است. نزدیک به دروازه پشت یک مهاجم. این به خوبی من را به عنوان یک بازیکن توصیف می کند، بنابراین من همیشه دوست دارم در این نقش بازی کنم.”

عکس از رایان پیرس/گتی ایماژ

هافبک هجومی و گزینه های گسترده ما برای فصل آینده بسیار زیاد خواهد بود، به خصوص اگر ژائو فلیکس را حفظ کنیم. اما اینکه چگونه می‌خواهیم همه را وارد زمین کنیم، فراتر از من است. چه مشکل بزرگی برای گراهام پاتر وجود دارد!

بنابراین این یک بار دیگر من را به یک نتیجه نگران کننده می کشاند، که ما هنوز یک عدد نه واقعی را نداریم.

اگرچه، من همچنین علاقه مندم که ببینم دیوید داترو فوفانا در ادامه این فصل چگونه عمل می کند، اما اکنون توسط منابع تایید شده است که او در کنار ما خواهد ماند. به او فرصت درخشش بده، گراهام!

در هر صورت، ما همچنان به گزینه‌های با کیفیت ثابت شده شماره 9 در حال حاضر نگاه می‌کنیم، و مطمئناً این منطقه‌ای است که باید در تابستان به آن نگاه کنیم.

اگر می خواهید در Talk Chelsea حضور داشته باشید اینجا کلیک کنید.



https://www.talkchelsea.net/opinions/christopher-nkunku-position-preference-stumps-up-chelsea-issue/ منبع:

انکونکو یک تهدید واقعی در پشت خواهد بود، اما دوباره، مانند کای هاورتز، و مانند فلیکس، او باید در کنار یک شماره نه سنتی تر باشد. من مطمئن هستم که باشگاه این را می داند و در حال برنامه ریزی برای آن است.

ژائو فلیکس چلسی اف سی

او می خواهد در پست هافبک تهاجمی بازی کند و نه به عنوان مهاجم.

– Talk Chelsea (@talkchelsea) 23 نوامبر 2022

کریستوفر نکونکو گفت:

انتظار می رود کریستوفر نکونکو مهاجم آر بی لایپزیگ در تابستان به چلسی بپیوندد. علیرغم عدم تایید رسمی از سوی هیچ یک از باشگاه‌ها، هر منبع اصلی اعلام کرده است که او در تابستان بازیکن چلسی خواهد بود. شاید این بدترین راز در فوتبال باشد؟