تردیدهای تناسب اندام، اردوی تمرینی “لغو” و “احتمال” قرضی کاروالیو – آخرین اخبار LFC – باشگاه لیورپول

جمعه آخرین کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی سرمربی در فصل 2022/23 و مجموعه ای از داستان های دیگر از جمله به روز رسانی عجیب پیش فصل را به همراه داشت.

رابرتسون و کوناته شک دارند

یورگن کلوپ پیشنهاد کرده است که اندی رابرتسون و ابراهیما کوناته ممکن است برای سفر آخر هفته به ساوتهمپتون در دسترس نباشند.

در صحبت کردن قبل از درگیری، مدیر فاش کرد که رابرتسون در طول تمرین “چیزی را در کشاله ران خود احساس کرده” و کوناته از بیماری رنج می برد.

از نظر انتخاب تیم جابه‌جایی‌های زیادی به جا می‌گذارد، با رئیس نشان می‌دهد که “منطقی است که ما تغییراتی را برای بازی یکشنبه ایجاد کنیم”.

آخرین اقدام لیورپول در این فصل عملاً برای هر دو طرف یک لاستیک مرده خواهد بود و می تواند فرصتی برای دقایقی برای کسانی که در حاشیه هستند فراهم کند.

در اخبار مثبت تر، داروین نونز می تواند برای فینال فصل در دسترس باشد، زیرا روز پنجشنبه با تیم به طور کامل تمرین کرده است.

مادرید به بلینگهام نزدیک شد و برنامه های پیش فصل “لغو” شد

لندن، انگلیس - سه‌شنبه، 7 مارس 2023: جود بلینگهام از بروسیا دورتموند در جریان بازی دور دوم لیگ قهرمانان اروپا در مرحله یک هشتم نهایی بین باشگاه چلسی و بوروسیا دورتموند در استمفوردبریج.  چلسی در مجموع 2-0 و 2-1 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

  • جود بلینگهام گفته می شود که با مبلغی به رئال مادرید نزدیک می شود که ممکن است کمی ذهن ها را برانگیزد
  • قرمزها’ اردوی آماده سازی پیش فصل در Tegernsee به دلیل شکایات در مورد وضعیت منطقه پس از آخرین بازدید در سال 2017 از بین رفته است.
  • جیمز میلنر داده شده است چمن از نقطه پنالتی در آنفیلد توسط کارکنان زمینی باشگاه پیش از جدایی او در تابستان امسال

رئیس ساوتهمپتون را پیش‌نمایش می‌کند

لیورپول، انگلستان - شنبه، 20 مه 2023: یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در جریان آماده سازی قبل از بازی قبل از بازی لیگ برتر انگلیس بین باشگاه لیورپول و استون ویلا در آنفیلد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

  • کلوپ اعتراف کرده است که فابیو کاروالیو می تواند فصل آینده به صورت قرضی به میدان برود، اما سرمربی تیم تاکید کرد که “هیچ بازیکنی” او را در این فصل بیشتر تحت تاثیر قرار نداده است.
  • رئیس همچنین پیشنهاد کرد که خریدهای اولیه در تابستان امسال آسان نخواهد بود و او انتظار دارد که تجارت بیشتر از آنچه که او می خواهد در “دنیای ایده آل” طول بکشد.
  • پس از اینکه پست معذرت‌خواهانه محمد صلاح در شبکه‌های اجتماعی در پنجشنبه شب مورد توجه بسیاری قرار گرفت، کلوپ در پاسخ به هواداران دلایل زیادی برای خوش‌بین بودن به فصل 2023/2023 داد.

اطراف محوطه

لندن، انگلستان - یکشنبه، 7 نوامبر 2021: دکلان رایس وستهم یونایتد در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال انگلیس بین وستهم یونایتد اف سی و لیورپول اف سی در ورزشگاه لندن.  وستهام یونایتد 3-2 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

  • فرانک لمپارد گفته است که “هیچ وقت احساس نمی کند که در حال خداحافظی” با چلسی است، او تا آنجا که به ما مربوط می شود کار فوق العاده ای انجام داده است.بی بی سی)
  • سم آلاردایس می گوید که امیدوار است پس از مبارزه لیدز برای امنیت لیگ برتر در این آخر هفته “خماری” داشته باشد، امیدواریم شما هم این کار را بکنید سام (هدف)

توییت روز

پس از جشن گرفتن 18 سالگرد پیروزی لیورپول در استانبول، این کلیپ قدیمی و جذاب رافائل بنیتز را تماشا کنید که تاکتیک های پشت آن بازگشت باورنکردنی را توضیح می دهد.



https://www.thisisanfield.com/2023/05/fitness-doubts-training-camp-cancelled-carvalho-loan-possibility-latest-lfc-news/ منبع: