“تردید” جرارد در عربستان سعودی، سابقه گاکپو و صحبت های موسیالوفسکی – آخرین اخبار LFC – باشگاه لیورپول

مولینا صبح دوشنبه در توئیتی نوشت: جرارد قبل از ترک عربستان قراردادش را با الاتفاق امضا نکرد. در مورد ورود او تردیدهای جدی وجود دارد.»

ممکن است ماه ژوئن را شکسته باشیم، اما انگلیس هنوز به طور غیرقابل توضیحی در حال انجام یک بازی فوتبال است.

هفته گذشته گزارش شد که کاپیتان سابق لیورپول در حال بررسی پیشنهادی از سوی عربستان سعودی است و خبرگزاری های مختلف نشان می دهند که تایید قریب الوقوع او به عنوان سرمربی جدید یک امر رسمی اجتناب ناپذیر است.

لیورپول، انگلستان - شنبه، 5 اکتبر 2019: برندان راجرز، سرمربی لسترسیتی در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه لیورپول و لستر سیتی در آنفیلد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

  • برندان راجرز پس از جدایی از لستر با قراردادی سه ساله به سلتیک بازگشت.نگهبان)
  • چلسی در شرایطی که تعدادی از بازیکنانش به دنبال انتقال به عربستان سعودی هستند، یک راه نجات بالقوه برای نقل و انتقالات دریافت کرده است.اسکای اسپورت)

سه شیرها میزبان مقدونیه شمالی در مقدماتی یورو 2024 در اولدترافورد هستند که پوشش کامل آن از ساعت 19:45 (BST) از کانال 4 در دسترس است.



https://www.thisisanfield.com/2023/06/gerrards-saudi-doubts-gakpos-record-musialowski-talks-latest-lfc-news/ منبع:

ویدیوی روز و مسابقه شب

اطراف محوطه

2M13X9T الدائین، قطر.  09 دسامبر 2022. AL DAAYEN - کودی گاکپو از هلند در جریان بازی یک چهارم نهایی جام جهانی فوتبال قطر 2022 بین هلند و آرژانتین در ورزشگاه Lusail در 9 دسامبر 2022 در الداین، قطر.  ANP Maurice VAN STEEN هلند خارج شد - بلژیک خارج شد اعتبار: ANP/Alamy Live News

  • کودی گاکپو شصتمین بازی خود را برای باشگاه و کشور تکمیل کرد زیرا هلند در پلی آف لیگ ملت ها با شکست 3-2 مقابل ایتالیا شکست خورد.
  • اگر فکر می کردید که آیا فصل احمقانه فرا رسیده است، کایل واکر طبق گزارشات، مورد توجه قرمزها قرار گرفته است را ایمیل روزانه

اولین مرور کلی اخبار هفته شما از لیورپول شامل به روز رسانی در مورد آینده مدیریتی کاپیتان سابق ما و نقطه عطفی از یکی از مهاجمان بین المللی قرمزها است.

این کلیپ دلگرم کننده را ببینید که در آن ترنت یک هوادار مادام العمر لیورپول را که کارهای خارق العاده ای در جامعه محلی انجام می دهد غافلگیر می کند.

آخرین اخبار باشگاه لیورپول

  • ویرجیل فن دایک یک هوادار جوان خوش شانس لیورپول را با سفری ارزشمند به آنفیلد به عنوان بخشی از همکاری باشگاه با کادبری غافلگیر کرد.
  • یکی از هواداران منچستریونایتد پس از اعتراف به اتهام تمسخر فاجعه هیلزبورو با پیراهن خود در فینال جام حذفی، خوشبختانه به مدت چهار سال از حضور در مسابقات فوتبال محروم شد.

پس از اینکه انتصاب او به عنوان سرمربی در مرحله ای قریب الوقوع به نظر می رسید، «تردید» در مورد پیشنهاد انتقال استیون جرارد به الاتفاق به وجود آمد.

“تردید” جرارد سعودی

گاکپو رکورد و مذاکرات خروج وینگر را ثبت کرد

اکنون، به نظر می‌رسد که با رومن مولینا، روزنامه‌نگار، در مورد اینکه جرارد این سمت را به دست خواهد گرفت یا خیر، نامشخص است. ادعا کردن اینکه اسطوره قرمزها بدون امضای قرارداد از کشور خارج شده است و این باعث شک در مورد انجام معامله شده است.