ترس بزرگ در لیورپول; نذار نونیز صدمه ببینه

اما آخرین اخبار روزنامه تلگراف می گوید که نونز دقایقی بعد در حال کشش در کنار زمین دیده شد. این روزنامه می گوید شواهد نشان می دهد که مصدومیت نونز واقعا جزئی است و هواداران لیورپول نباید نگران او باشند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

مهاجم اروگوئه ای که به عنوان بزرگترین خرید لیورپول در سال جاری به این تیم پیوست و به عنوان یکی از مهمترین چشم اندازهای قرمزها برای فصل آینده شناخته می شود. داروین نونس فردا مقابل یونایتد اولین بازی رسمی خود را برای لیورپول انجام خواهد داد.

رسانه های انگلیسی گزارش می دهند که در آخرین تمرین لیورپول برای دیدار مقابل یونایتد، نونز دچار مصدومیت جزئی شده است. یورگن کلوپ و تیم پزشکی به سرعت به سر نونز رسیدند و از او مراقبت کردند.


سرویس خبر شماره: 1833128
20 جولای 1401 @ 22:58
11 هزار |

3نقطه نظر

لیورپول در آستانه بازی دوستانه فردا مقابل منچستریونایتد نگران احتمال مصدومیت داروین نونس مهاجم جدید خود است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیورپول که این روزها در تور تابستانی آسیا به سر می برد، فردا در دیداری دوستانه در تایلند به مصاف منچستریونایتد خواهد رفت. اما اتفاقی که کلوپ و شاگردانش را در آستانه بازی فردا بسیار نگران کرده است، احتمال مصدومیت داروین نونز است.

اما خبر ترسناک برای بازیکنان لیورپول این است که امروز گزارش شد داروین نونس در تمرینات تیمی از ناحیه پا دچار مصدومیت جزئی شده و ممکن است در بازی فردا حضور نداشته باشد. بنابراین مهاجم اروگوئه ای احتمالا باید یک روز دیگر برای ارائه اولین بازی خود با پیراهن لیورپول صبر کند.