ترس در زندگی آبادانی با بازیکن محبوب (عکس)


سرویس خبر شماره: 2021221
25 مه 1403 در 05:53
1.1 هزار |

1نقطه نظر

مهاجم سابق نفت قرار بود پایه و اساس باخت این تیم مقابل آلومینیوم شود.

ترس در زندگی آبادانی با بازیکن محبوب (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آلومینیوم اراک بازی اخیر خود را مقابل صنعت نفت برگزار کرد و به تساوی یک بر یک دست یافت که سیدمجتبی حسینی بار دیگر تغییراتی را در نیم فصل مربی ایجاد کرد که سرنوشت بازی را تغییر داد و پس از گلزنی توسط شروین بزرگ، آنها را به گل رساند. گل زدند، نزدیک بود گل دوم را روی موقعیت رضا جبیره بزنند، اما این اتفاق نیفتاد.

2021692

رضا جبیره که محصول آکادمی باشگاه صنعت نفت است و مدت ها در لیگ یک در این تیم حضور داشت، در بازی رفت ستاره آلومینیومی بود که توانست یک اخراج و گلزنی کند. و در بازی برگشت سعی کرد تیمش را هدایت کند تا موقعیتش تبدیل به گل نشود.

این مهاجم تیزبین پس از ورود به زمین مقابل تیم سابقش، با انگیزه زیادی وارد زمین شد و با ارسال توپ از کنار دروازه به بیرون و یک موقعیت طلایی در ارسال از سمت راست زمین مقابل دروازه خالی صنعت، صاحب موقعیت جدی شد. نفت. پاس او و ضربه سر مهدی لیموچی در اوت به بیرون رفت.

جبیره هر چند امیدوار است صنعت نفت در لیگ برتر بماند و نتایج این تیم را از نزدیک دنبال کند، اما آلومینیوم در جدال با آبادانی در تلاش بود تا دست بالا را به دست بیاورد و تلاش زیادی برای تحقق این امر انجام داد.

2021691

مجله اخبار فوتبال داخلی