ترس ستاره فوتبال تحت تاثیر انتقال بزرگ پس از سرقت وحشتناک در خانه اش

اوبامیانگ در اینستاگرام نوشت: سلام بچه‌ها، از همه پیام‌هایتان متشکرم. یکشنبه شب، سارقان وارد خانه ما شدند و خانواده و فرزندانم را ترساندند و تهدید کردند تا چیزهایی از خانه را بدزدند. فکم را مجروح کردند اما به زودی بهبود می یابم و خدا را شکر کسی آسیب جسمی ندید. توصیف این احساس که ما دیگر در خانه خود امن نیستیم دشوار است، اما به عنوان یک خانواده با این موضوع روبرو خواهیم شد و قوی تر از همیشه ادامه خواهیم داد. از حمایتتان متشکریم. این برای ما خیلی معنا دارد.”

چهار سارق از باغ پشتی خانه وارد شدند و طبق گزارش ها دستان اوبامیانگ و همسرش آلیشا بیهاگ را در مقابل دو فرزندشان کورتیس 11 ساله و پیر 6 ساله بستند. علیشاه 36 ساله نیز ادعا می کند که سارقان به سر او ضربه زده اند. بر اساس گزارش پلیس، علیشاه را وادار به باز کردن گاوصندوق پر از اشیاء قیمتی از جمله جواهرات کردند و سپس با یک خودروی آئودی A3 سفید رنگ متواری شدند. همچنین ممکن است فک اوبامیانگ شکسته باشد و نیاز به جراحی داشته باشد.

در هر صورت او به چند هفته زمان نیاز دارد تا از نظر جسمی و روحی بهبود یابد. و همین موضوع انتقال او به چلسی را مشکوک کرد. آبی ها در حال مذاکره با بارسلونا بودند تا انتقالی یک ساله برای کاپیتان سابق آرسنال، که هدف منچستریونایتد نیز هست، به دست آورند. هر چند او خواهان قرارداد دو ساله است. با این حال، مسئله اصلی همچنان می تواند بودجه نقل و انتقالات باشد و بارسا با کمبود نقدینگی حداکثر پول را برای این بازیکن طلب خواهد کرد. توماس توخل که با اوبامیانگ در بروسیا دورتموند کار می کرد، به دنبال جذب یک مهاجم جدید است و گفته می شود مذاکرات در حال انجام است.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

پیر امریک اوبامیانگ در حالی که سعی می کرد از همسر و دو فرزندش محافظت کند در خانه اش مورد حمله سارقان قرار گرفت و با میله آهنی به چانه اش اصابت کرد و حالا در شبکه های اجتماعی گفته است که در خانه احساس امنیت بیشتری نمی کند.