ترس نیمار از کیفرخواست: 5 سال زندان، امکانش هست؟

شرکت برزیلی DIS زمانی که نیمار فقط 17 سال داشت با او قرارداد بست و 2 میلیون یورو به این نوجوان برزیلی پرداخت و چهل درصد از حقوق و امتیازات نقل و انتقالات آینده او را تامین کرد.

شرکت DIS در آن زمان صاحب چهل درصد از حقوق و حق انتقال نیمار بود. این شرکت ادعا می کند که نیمار و مدیران برنامه هایش مبلغ انتقال او به بارسا را ​​کمتر از آنچه بوده است، کرده اند. اعلام کرد و در نتیجه زیان هنگفتی به این شرکت وارد کرد.

یک شرکت برزیلی مدعی است نیمار به دلیل تخلفات گسترده و فساد مالی در پرونده انتقالش به بارسلونا باید به پنج سال زندان محکوم شود.

ترس نیمار از کیفرخواست: 5 سال زندان، امکانش هست؟

نیمار این اتهامات را رد کرده است اما در سال 2017 در دادگاه تجدیدنظر اسپانیا در مورد همین پرونده حاضر شد. او موفق نشد و دادستانی آنجا دوباره پرونده او را باز کرد.

علاوه بر نیمار، دیگر متهمان این پرونده پدر و مادر و دو باشگاه سانتوس و بارسلونا هستند. اودیلیو رودریگز، رئیس وقت باشگاه سانتوس و دو رئیس سابق بارسلونا، ماریا بارتومئو و ساندرو روسل نیز به نمایندگی از باشگاه کاتالانی در جلسات دادگاه حضور خواهند داشت. ساندرو راسل در گذشته تمامی این اتهامات را رد کرده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نیمار ستاره بزرگ فوتبال برزیل که این روزها در پاری سن ژرمن بازی می کند; او هفته آینده در پرونده ای که به دلیل انتقال او به بارسلونا باز شده است، در دادگاه حاضر خواهد شد. برای دفاع از خود

زمانی که بارسلونا نیمار را از سانتوس به خدمت گرفت، او رسما اعلام کرد که رقم نقل و انتقالات او 57.1 میلیون یورو است که 40 میلیون یورو آن به خانواده اش تعلق گرفت. از 17.1 میلیون یورو باقی مانده به سانتوس. چهل درصد به این شرکت برزیلی رسید. اما DIS مدعی است که اعلام این ارقام تقلبی بوده تا کمترین پول ممکن را برای این شرکت به دست آورد.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1848055
21 اردیبهشت 1401 @ 23:03 |
5K امتیاز خبر|

1نقطه نظر

در سال 2013، نیمار باشگاه سانتوس برزیل را ترک کرد و به اروپا رفت و به بارسلونا پیوست. پرونده دادگاه فعلی نیمار بر اساس شکایتی است که توسط یک شرکت سرمایه گذاری برزیلی ارائه شده است که او را به کلاهبرداری و فساد در جریان انتقالش به بارسا در سال 2013 متهم کرده است.

ستاره برزیلی قرار است دوشنبه آینده شخصا در دادگاه اسپانیا حاضر شود تا به اتهاماتش پاسخ دهد. هنوز مشخص نیست که آیا دادگاه از نیمار می خواهد که در جریان رسیدگی به پرونده کشور را ترک نکند یا اینکه او می تواند به پاریس بازگردد و فقط در جلسات دادگاه شرکت کند. انتظار می رود روند بررسی این پرونده حداقل دو هفته طول بکشد.