ترکمن کابوس پنالتی دادن را فراموش می کند

میشم تیموری و مهدی ترکمان دو گزینه محمد ربیعی برای تصاحب جایگاه بسیار مهمی در تیم مس هستند.

ترکمن کابوس پنالتی دادن را فراموش می کند


سرویس خبر شماره: 1863370
17 ژانویه 1401 در 01:14 ب.ظ
262 امتیاز خبر

0نقطه نظر

روزهای خوش در شهر معدنی ایران؛

البته او در این فصل 6 بار به عنوان بازیکن ثابت وارد زمین شد و 6 بار حضور در ترکیب مس رفسنجان را نیز به عنوان بازیکن تعویضی تجربه کرد اما 4 بازی اخیر او 2 گل برابر مس کرمان و پیکان بوده است. بازی هایی که شاگردان ربیعی با یک گل جلو بودند و اضافه شدن ترکمن آنها را در ضد حملات خطرناک تر کرد و با گلزنی هافبک چپ دو برد 2-0 را رقم زدند.

به گزارش “ورزش”، محمد ربیعی تصمیم دارد در فصل جدید لیگ برتر مانند فصل گذشته به استفاده از سیستم سه پشتی ادامه دهد. سیستمی برای موفقیت که یکی از فاکتورهای کلیدی آن داشتن دو بازیکن فعال و البته پیگیر است که حضور مستمری در فاز دفاعی داشته باشند و بلافاصله بتوانند به قسمت تهاجمی تیم اضافه شوند.

به همین منظور ربیعی حسن جعفری را بازیکن ثابت این فصل در سمت راست زمین دانست و این وظیفه را به میثم تیموری در سمت چپ زمین واگذار کرد. اگرچه رقبای حسن جعفری در سمت راست به عنوان تهدیدی جدی برای جایگاه این بازیکن باتجربه تلقی نمی شوند، اما مهدی ترکمان توانسته در سمت چپ عملکرد خوبی از خود نشان دهد و حتی می تواند در نیم فصل به ترکیب اصلی تیم برسد. .

با زدن 2 گل ترکمن در بازی های گذشته، حالا او را با گل هایش به یاد می آورند نه پنالتی هایی که فصل گذشته در بازی های حساس به حریف داد و روزهای سختی را در اردوی مس سپری کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی