ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با تراکتور

* بعد از عملکرد انتقادی زبیر نیک نفس در هفته های گذشته، او امروز روی نیمکت نشست و جای خود را به سعید مهری باز کرد. روزبه چشمی نیز در کنار مهدی مهدی پور در خط هافبک بازی خواهد کرد. دو بازیکن به دنبال جبران بازی قبلی مقابل تراکتور هستند.

* کوین یاماگا امروز در وینگر راست بازی می کند و جایگزین محبی در لیست خواهد شد. مهدی قیدی در پست وینگر چپ نیز فعالیت می کند.

* صالح حردانی و جعفر سلمانی همچنان گزینه های اول استقلال برای سمت راست و چپ هستند. ابوالفضل جلالی به آمادگی 100 درصدی نرسیده است و به همین دلیل سلمانی در سمت چپ بازی می کند. آبی ها به جز حردانی مدافع راست تخصصی دیگری ندارند.

1711082

حالا و بعد از آن شکست تلخ، استقلالی ها به دنبال رسیدن به مفت هستند و ساپینتو هم به دنبال پیروزی در این بازی است تا از زیر فشار خارج شود و بتواند جایگاه خود را روی نیمکت آبی ها تقویت کند و به شایعات اخیر پایان دهد.

ترکیب احتمالی استقلال با تراکتور:
سید حسین حسینی – رافائل سیلوا – سیاوش یزدانی – صالح حردانی – جعفر سلمانی – روزبه چشمی – مهدی مهدی پور – سعید مهری – کوین یاماگا – مهدی قیدی – ارسلان مطهری



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حساس ترین بازی شانزدهمین دوره جام حذفی فوتبال، استقلال در ورزشگاه آزادی تهران میزبان تراکتورسازی است. دو تیم چند روز پیش در آخرین هفته از فصل اول به مصاف یکدیگر رفتند. بازی که در تبریز با برتری 2 بر صفر تراکتور به پایان رسید.

استقلال بدون محیبی و با تغییرات اندک نسبت به بازی قبل، دوباره مقابل تراکتور صف آرایی می کند.

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با تراکتور


سرویس خبر شماره: 1864288
22 ژانویه 1401 در 10:45 ق.ظ.
1.4K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

برای غلبه بر شکست چند روز پیش

* دستان ساپینتو برای چیدمان خط دفاعی تیمش کاملا بسته است. عارف غلامی و حسین مرادمند همچنان در زمین حضور ندارند و سیاوش یزدانی و رافائل سیلوا تنها گزینه های موجود برای سرمربی پرتغالی هستند. این دو که در تبریز و رفسنجان چندان مطمئن به نظر نمی رسیدند امروز با هم به میدان می روند.

* پس از یک بازی نیمکت نشین، ارسلان مطهری امروز در خط حمله آبی پوشان به میدان می رود. در دیدار قبل محبی مهاجم هدف بود که پس از 22 دقیقه مصدوم شد و زمین را ترک کرد.

* با وجود اینکه سیدحسین حسینی بعد از جام جهانی، به ویژه در دو دیدار مقابل پرسپولیس و تراکتورسازی، نمایش های همیشگی خود را از خود نشان نداد، شاید انتظار می رفت سرمربی پرتغالی آبی ها تغییراتی را در دروازه تیمش ایجاد کند که اینطور نیست. پرونده و کاپیتان استقلال امروز داخل دروازه قرار می گیرد.