ترکیب احتمالی استقلال برای عبور از پرسپولیس


سرویس خبر شماره: 2020975
24 مه 1403 ساعت 8:30 ق.ظ.
5.8K امتیاز خبر|

17نقطه نظر

با بازگشت دو مدافع مصدوم

استقلال پس از بازگشت دو مدافع مصدوم به مصاف فولاد می رود تا دوباره صدرنشینی در جدول رده بندی را به دست آورد.

ترکیب احتمالی استقلال برای عبور از پرسپولیس

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از پیروزی پرسپولیس مقابل هوادار و رسیدن این تیم به صدر جدول رده بندی، آبی پوشان حالا چاره ای جز پیروزی مقابل فولاد ندارند تا دوباره در رده بندی به مقام نخست دست پیدا کنند. می توانند موقعیت خود را برای پس گرفتن از رقیب قدیمی بازیابند.

با توجه به محرومیت روزبه چشمی و صالح حردانی، کادر فنی استقلال مجبور به ایجاد تغییراتی در ترکیب اصلی تیمش می شود که طی آن، پیش بینی می شود رافائل سیلوا و آرمین سهرابیان پس از پایان دوره حضورشان به جمع یازده بازیکن جدایی خود اضافه شوند. تعلیق. .

* کاپیتان استقلال پس از ثبت کلین شیت جدید از حسینی، حالا قصد دارد دروازه خود را مقابل فولاد قارنشین حفظ کند تا هم به کورس رقابت در جدول گلزنان لیگ برگردد و هم مبنای پیروزی تیمش باشد. به اوج برگرد

2000525

* روزبه چشمی این دیدار را به دلیل محرومیت از دست داد و نکونام چاره ای جز اعمال تغییرات در تیمش ندارد. پس از بهبودی آرمین سهرابیان و رافائل سیلوا از مصدومیت، پیش بینی می شود این دو بازیکن از ابتدا بتوانند برای استقلال به میدان بروند. محمدحسین مرادمند دیگر مدافع آبی پوشان است.

2012846

*صالح حردانی با کارت زردی که دریافت کرد چهار کارت زرد دریافت کرد و این دیدار را از دست داد تا میلاد فخرالدینی بتواند در سمت راست برای آبی ها به میدان برود. ابوالفضل جلالی که رقابت سختی با ریکاردو آلوز برای کسب عنوان بهترین پاسور لیگ دارد، همچنان گزینه اول نکونام در سمت چپ است.

2019033

* در زمان مصدومیت مهدی پور، این زبیر نیک نفس بود که وظیفه بستن کمربند هافبک تیمش در مرکز زمین را برعهده داشت و امروز قرار است او و آرش رضوند در خط هافبک فولاد به میدان بروند.

1973081

* پس از گل دیدنی خیره کننده جلال الدین مشاریپوف در دیدار قبلی مقابل ذوب آهن، او یکی از امیدهای تیمش در دیدار امروز مقابل فولاد به حساب می آید.

2019040

* نکونام همانند دیدارهای اخیر تیمش در خط حمله با سیستمی که روی زمین گذاشته شده تیمش را به میدان خواهد فرستاد. مهرداد محمدی امیدوار است پس از دو دیدار ناموفق با گلزنی و گلزنی به فرم خوب خود بازگردد. گوستاوو بلانکو که در دیدار قبلی ناجی آبی ها بود، امروز هم در راس خط حمله بازی می کند.

2000869

🔵 ترکیب احتمالی استقلال مقابل فولاد:
سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، آرمین سهرابیان، محمدحسین مرادمند، میلاد فخرالدینی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس، آرش رضوند، جلال الدین مشیریپوف، مهرداد محمدی، گوستاو بلانکو

مجله اخبار فوتبال داخلی