ترکیب احتمالی استقلال در دیدار سوپرکلاسیک!


سرویس خبر شماره: 2005038
8 مارس 1402 در 9:18 ق.ظ.
5.3 هزار |

5نقطه نظر

با تغییر نسبت به بازی قبلی

احتمالا استقلال با همین ترکیب از دیدار مقابل ملوان و تنها یک تغییر به مصاف سپاهان خواهد رفت.

ترکیب احتمالی استقلال در دیدار سوپرکلاسیک!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یکی از حساس ترین دیدارهای نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر بین دو تیم استقلال و سپاهان امروز در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. دیداری که سه امتیاز آن می تواند تاثیر زیادی در تعیین تیم قهرمان لیگ داشته باشد و دو تیم به دنبال پیروزی در این دیدار هستند.

پیش بینی می شود جواد نکونام نیز ترکیبی مشابه با ملوان به میدان برود و تنها شاهد بازگشت آرش رضوند به ترکیب اصلی باشیم. بازیکنی که بازی قبلی را به دلیل محرومیت از دست داد و حالا آماده بازگشت به ترکیب اصلی است.

*سید حسین در چهار دیدار قبلی خود با سپاهان نتوانست دروازه خود را بسته نگه دارد. کاپیتان آبی ها امیدوار است امروز کار سختی انجام دهد و مقابل تیم آماده گلی دریافت نکند.

* پس از بازگشت رافائل سیلوا، خط دفاعی استقلال دستخوش تغییراتی شد. این مدافع برزیلی در دیدارهای اخیر عملکرد خوبی داشته و امروز در قلب خط دفاعی بازی می کند. آرمین سهرابیان و ایمان سلیمی نفراتی هستند که در کنار سیلوا کار سخت مهار مهاجمان آماده آماده سازی برای سپاهان را خواهند داشت.

* وینگرهای استقلال در دیدارهای اخیر عملکرد خوبی داشته اند و طبیعتاً امروز از ابتدا شروع خواهند کرد. صالح حردانی یکی از بهترین بازیکنان تیمش است و ابوالفضل جلالی در سمت چپ بازی می کند که تک گل تیمش مقابل ملوان یک پاس گل داد.

* جذب سیلوا و بازگشت سلیمی و مرادمند دستان نکونام را در خط دفاعی قرار داد و به همین دلیل رزبه چشمی در خط هافبک و هافبک دفاعی نیز فعالیت می کند. مهدی مهدی پور و آرش رضوند نیز دیگر هافبک های این تیم هستند.

* مشاریپوف در استقلال شروع بسیار خوبی داشت و موفق شد مقابل ملوان گلزنی کند. این بازیکن امروز در خط حمله در کنار گوستاوو بلانکو بازی می کند.

استقلالترکیب احتمالی استقلال مقابل سپاهان:
سید حسین حسینی – رافائل سیلوا – ایمان سلیمی – آرمین سهرابیان – صالح حردانی – ابوالفضل جلالی – روزبه چشمی – مهدی مهدی پور – آرش رضاوند – جلال الدین مشیریپوف – گوستاو بلانکو

مجله اخبار فوتبال داخلی