ترکیب احتمالی تخت جمشید و ذوب آهن

علیرضا بیرانوند
مرتضی پورعلیگنجی
گئورگی گلسیانی
دانیال اسماعیلی فر
وحید امیری
علی نعمتی
سینا اسدبیگی
میلاد سرلک
امید عالیشاه
سروش رفیعی
محمد عمری

بیرانوند او پس از درخشش در جام حذفی باز هم ستاره شماره یک این تیم محسوب می شود و به دنبال آن خواهد بود که مانند بازی اول دوباره مقابل این حریف دروازه خود را بسته نگه دارد و با این ذهنیت، او را حفظ کند. در ترکیب قرمزها

ترکیب خط دفاعی پرسپولیس بدون تغییر خواهد بود. دانیال اسماعیلی فر که این روزها در اوج است و بازی قبلی را با دو گل به پایان رساند، در سمت راست مقابل تیم سابقش ظاهر می شود و به دنبال گلزنی و گلزنی در این بازی است.

با حذف نام حامد پاکدل و سیامک نعمتی، یحیی گل محمدی این دو را در بازی امروز نخواهد داشت. مهدی ترابی نیز پس از اخراج در بازی آخر در ترکیب پرسپولیس غایب خواهد بود. با این حال با بازگشت شیخ دیاباته از مصدومیت و کارت بازی عیسی آل کثیر، این دو مهاجم در اختیار یحیی گل محمدی قرار خواهند گرفت.

میلاد سرلک و سینا اسدبیگی آنها مانند برخی بازی های قبلی در خط وسط نیز حضور خواهند داشت سروش رفیعی و امید عالیشاه آنها همچنین مسئولیت بازی سازی و ایجاد موقعیت برای این تیم را بر عهده خواهند داشت.
همچنین در خط حمله محمد عمری که این روزها به ستاره بزرگ قرمزها تبدیل شده، این بار به دنبال گلزنی به ذوب آهن و خارج از آن خواهد بود. وحید امیری می بیند که بار دیگر در اوج آمادگی است.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

یحیی گل محمدی که در بازی رفت دو تیم غایب بود حالا امیدوار است دیگر امتیازی به تیم مقابل ندهد. دو تیم در این بازی به مصاف هم رفتند و در اصفهان با تساوی بدون گل به پایان رسید. جایی که گل محمدی محروم شد و این دیدار را از روی سکو تماشا کرد.

ترکیب احتمالی تخت جمشید و ذوب آهن

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حالا با شروع دور دوم مسابقات و پیروزی فوق العاده قرمزها در آخرین دیدار مقابل نساجی، امیدوارند با پیروزی خانگی اختلاف امتیاز خود را در بالای جدول حفظ کنند و به سمت اهداف خود پیش بروند


سرویس خبر شماره: 1865700
30 ژانویه 1401 @ 11:21 ق.ظ |
7.9 هزار |

3نقطه نظر

در بازگشت دیابات و آل کثیر و غیبت ترابی

قلب دفاعی پرسپولیس هم مرتضی پورعلیگنجی و گئورگی گلسیانی ودیعه نیز باقی خواهد ماند علی نعمتی او عادت کرده و امیدوار است که اشتباهات داوران علیه او و پنالتی های عجیبی که برایش در نظر گرفته شده به پایان برسد.