ترکیب احتمالی تراکتورسازی مقابل پرسپولیس

در خط هافبک سه ستاره تراکتورسازی بازی خواهند کرد. رضا اسدی در نقش هافبک دفاعی حضور دارد و ریکاردو آلوز و گوستاوو وگنین را جلوتر از خود می بیند. گوستاوو و آلوز به نوعی وظیفه موقعیت یابی و تعویض دو مدافع کناری را خواهند داشت.


سرویس خبر شماره: 1846100
10 مهر 1401 ساعت 11:38 |
821

0نقطه نظر

چه کسی جایگزین کاوه رضایی می شود؟

با این حال ترکیب دفاعی تراکتورسازی تغییر چندانی نخواهد داشت. محمدرضا اخباری کاپیتان تی تی در دروازه است و در مقابل خود سه مدافع میانی محمد حسینی، هادی محمدی و حجت حقوردی را می بیند که به نظر هماهنگی بیشتری دارند و با قدرت بیشتری خط دفاع را تشکیل می دهند.

ابوالفضل رزاق پور مدافع چپ تراکتورسازی است اما برای سمت راست تنها در آخرین تمرین به نتیجه مشخص رسید تا محمد آقاجانپور و پوریا آریاکیا را در ترکیب قرار دهد. در تمرین هفته گذشته اگرچه شانس آریاکیا بهتر به نظر می رسید اما در آخرین تمرین آقاجانپور در این پست بازی کرد تا بردیف به نوعی نشان دهد که آماده استفاده از آن است.

ترکیب احتمالی تراکتورسازی مقابل پرسپولیس:
محمد اخباری
محمد حسینی
محمد آقاجانپور
ابوالفضل رازک پور
حجت حقوردی
هادی محمدی
رضا اسدی
ریکاردو آلوز
گوستاوو واژینین
مهدی هاشم نژاد
محمد عباس زاده



مجله اخبار فوتبال داخلی

قربان بردیف با توجه به مصدومیت کاوه رضایی در انتخاب تیمش با چالش بزرگی مواجه است.

ترکیب احتمالی تراکتورسازی مقابل پرسپولیس

خط حمله تراکتور بزرگترین علامت سوال این تیم است. در غیاب کاوه رضایی که بعید به نظر می رسد از ابتدا در زمین حضور داشته باشد، مهدی هاشم نژاد گزینه اول قربان بردیف است و محمد عباس زاده در کنار او بازی خواهد کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تراکتورسازی در حالی به مصاف پرسپولیس می رود که کاوه رضایی احتمالا به دلیل مصدومیت در تیم تبریزی غایب خواهد بود اما در سفر به تهران همراه بردیف بود و سرمربی روسی الاصل می خواست تا آخرین لحظه از او استفاده کنید.