ترکیب احتمالی سپاهان در آخرین ضیافت فصل

*نیاز به ثبات و ابهام در قلب خط دفاعی
مورائیس در بازی با پیکان محمد دانشگر را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت اما از نیلسون نیز استفاده نکرد تا در قلب خط دفاعی طلایی اصفهانی شاهد شکل گیری یزدانی و محمد قربانی جوان باشیم. بلاتکلیفی بزرگ سپاهان برابر مس کرمان از همین منطقه است که به نظر می رسد شانس دانشگر و نیلسون بیشتر از دو تازه وارد است. اما در پست های دفاعی چپ و راست سپاهان هیچ ابهامی وجود ندارد.

1874559

* مثلث خط حمله، مثل همیشه
فرشاد احمدزاده، امید نورافکن و شهریار مغانلو در اکثر بازی های نیم فصل دوم در ترکیب اصلی سپاهان حضور داشته اند و بعید به نظر می رسد این داستان مقابل مس کرمان تغییر کند. شهریار مغانلو با تیم امید و فرشاد در آخرین دیدار فصل جدا از تلاش برای کسب عنوان قهرمانی به دنبال تثبیت عنوان آقای گل خود نیز هست.

1874740

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مورایی که با ویژگی های اخلاقی منحصر به فرد خود به سرعت به چهره فوتبال ایران تبدیل شد و مورد توجه قرار گرفت، اگرچه پس از شکست سایپا در جام حذفی نتوانست از پس شکست پرسپولیس در جام جهانی بربیاید اما در لیگ با کسب 18 برد، 8 تساوی و 3 باخت تیمش را در مسیر قهرمانی با پرسپولیس نگه داشت.
مس کرمان در بازی روز بعد برای کسب امتیاز در خانه به میدان می رود اما سپاهان همب چاره ای جز کسب 3 امتیاز برای قهرمانی و پایان دادن به نوستالژی هشت ساله ندارد، بنابراین مورایس در روزی که تمام خواهد شد. ستاره هایش با تمام وجود تیمش را به میدان می فرستد.


سرویس خبر شماره: 1938165
28 مه 1402 ساعت 09:19
127 امتیاز خبر

0نقطه نظر

همه سربازان در صف پایان خوش هستند.

خوزه مورایس در اولین سال حضورش در ایران برای آخرین بار تیمش را به میدان می‌فرستد تا یک پیروزی دیگر را از آن خود کند.

ترکیب احتمالی سپاهان در آخرین ضیافت فصل

*آخرین حضور فرناندز با کریمی و جلال
علیمحمدی، کریمی و ریگی سه بازیکن اصلی سپاهان در نیم فصل برای تشکیل مثلث خط میانی بودند اما با پایان مصدومیت مانوئل فرناندز، به احتمال زیاد این بازیکن دوباره در ترکیب خواهد بود. خروج و گفته می شود این حضور می تواند آخرین بازی این ستاره فوتبال ایران باشد.

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل مس کرمان
پیام مورد نیاز – میلاد زکی پور، نیلسون جونیور، محمد دانشگر، رامین رضاییان، جلال علیمحمدی، محمد کریمی، مانوئل فرناندز، امید نورافکن، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو.



مجله اخبار فوتبال داخلی