ترکیب احتمالی سپاهان مقابل ملوان

هافبک: کاپیتان به ترکیب اصلی بازگشته است
مثلث جلال علیمحمدی، مسعود ریگی و محمد کریمی در دیدارهای اخیر نمایش بسیار خوبی را در کنار هم به نمایش گذاشتند و هماهنگی خاصی بین آنها دیده شد. مورائیس در بازی قبل در روز غیبت مسعود ریگی باید از نورافکن ها در خط میانی زمین استفاده می کرد اما حالا با بازگشت ریگی دوباره شاهد مثلث مورد انتظار ریگی، کریمی و علیمحمدی هستیم.

خط دفاع و دروازه: هیچ شگفتی وجود ندارد
در خط دروازه پیام فریش در یک بازی حساس بار دیگر وظیفه پاسداری از دروازه سپاهان را بر عهده خواهد داشت و محمد دانشگر و نیلسون جونیور نیز مرکز خط دفاعی طلای پوشان را تشکیل خواهند داد. رامین رضاییان و میلاد زکی پور مثل همیشه خط دفاع راست و چپ سپاهان را در این بازی پر خواهند کرد.

1856203

خط حمله: امید به خط دید باز می گردد
استفاده از امید نورافکن در پست هافبک مقابل مس رفسنجان باعث شد تا مورائیس از عیسی مرادی در ترکیب اصلی استفاده کند اما در بازی مقابل ملوان انتظار می رود دوباره شکل مثلث دیده شود.امید نورافکن و فرشاد احمدزاده در سمت چپ. و پست های جناح راست و در نهایت شهریار مغانلو به عنوان مهاجم گل تیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، با توجه به پیروزی شاگردان یحیی گل محمدی در صدمین دربی پایتخت، حالا مورایس و بازیکنان سپاهان به خوبی می دانند که شانسی برای اشتباه ندارند و باید با سه امتیاز کامل بازی مقابل ملوان را ترک کنند. .

سرمربی پرتغالی سپاهان مانند دیدار مقابل مس رفسنجان با تمام وجود هم تیمی خود را به میدان خواهد برد.

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل ملوان

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل ملوان:
پیام نیازمندان – میلاد زکی پور، نیلسون جونیور، محمد دانشگر، رامین رضاییان، مسعود ریگی، محمد کریمی، جلال علیمحمدی، فرشاد احمدزاده، امید نورافکن و شهریار مغانلو.
این بازی از ساعت 18:30 در ورزشگاه نقش جهان آغاز می شود و در صورت پیروزی سپاهان جایگاه پرسپولیس را در صدر جدول خواهد گرفت.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1922932
04 مه 1402 ساعت 07:00
2

0نقطه نظر

شاگردان مورایس به دنبال پیشی گرفتن از سرخابی ها هستند.