ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل صنعت نفت

پرسپولیس باز هم بازی را تنها با یک هافبک دفاعی آغاز می کند تا میل به حمله از سوی قرمزها بیشتر شود. میلاد سرلک نویسنده گل سه امتیازی هفته گذشته مقابل مدافعان تیمش بازی می کند. در خط حمله نیز سعید صادقی و مهدی ترابی وینگرهای پرسپولیس خواهند بود و سروش رفیعی نیز در میانه میدان بازی خواهد کرد.

یکی از انتقاداتی که فصل گذشته به پرسپولیس و یحیی گل محمدی وارد شد، تغییرات مکرر در ترکیب اصلی به خصوص در خط دفاعی بود. حالا یحیی با بازیکنان جدیدش رویه خود را تغییر داده و به ثبات و حفظ تیم برنده می اندیشد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:
علیرضا بیرانوند
علی نعمتی
گئورگی گلسیانی
مرتضی پورعلی گنجی
دانیال اسماعیلی فر
میلاد سرلک
سروش رفیعی
مهدی ترابی
گفت صادقی
امید عالیشاه
یورگن لوکادیا



مجله اخبار فوتبال داخلی

در بازی با صنعت نفت آبادان همانطور که انتظار می رفت علیرضا بیرانوند در چارچوب دروازه قرار خواهد گرفت. بیرو پس از بازگشت به پرسپولیس، سه کلین شیت متوالی داشت، حالا او سعی دارد این روند را حفظ کند. خط دفاعی سرخ ها تنها محل تغییر در ترکیب پرسپولیس است. در این بازی فرشاد فرجی به دلیل مصدومیت غایب است و در نهایت مرتضی پورعلیگنجی می تواند در هفته چهارم فصل در لیست تیمش قرار بگیرد. در کنار مرتضی، گیورگی گلسیانی که در هفته های اخیر عملکرد خوبی داشته، بازی می کند تا زوج دفاعی جدیدی برای شاگردان یحیی تشکیل دهد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پرسپولیس تهران پس از شکست آلومینیوم در اراک و کسب اولین برد فصل، حالا در دومین بازی خانگی لیگ بیست و دوم باید با سرمربیگری رضا پرکاس میزبان صنعت نفت آبادان باشد.

امید عالیشاه همانند بازی قبل به عنوان مهاجم سایه در لیست قرار گرفته و با بازوبند کاپیتانی قبل از سایرین به میدان می رود. در خط مقدم خط حمله تیم یحیی، یورگن لوکادیا، مهاجم هلندی قرمزپوش بازی می کند. اگرچه یحیی در کنفرانس قبل از بازی از نیاز به کار و تمرین بیشتر لوکادیا برای رسیدن به فرم ایده آل صحبت کرد اما به نظر می رسد با بازی و اعتماد دوباره به او قصد دارد این بازیکن را با شرایط بازی و پرسپولیس وفق دهد. خدمه

در سمت چپ خط دفاعی علی نعمتی و در سمت راست دانیال اسماعیلی فر قرار دارند. این مدافع راست در دیدار قبل مصدوم شد اما مشکلی با تیمش ندارد.


سرویس خبر شماره: 1841277
9 سپتامبر 1401 در 00:56
6.4K |

هفتنقطه نظر

رونمایی از شماره هشت در آزادی

یحیی گل محمدی با حفظ ساختار اصلی تیم برنده هفته گذشته دومین برد فصل را هدف قرار داده است.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل صنعت نفت