ترکیب احتمالی پرسپولیس و نساجی

ستاره های آماده پرسپولیس در خط هافبک نقش تاثیرگذاری در این بازی خواهند داشت. مثلث سعید صادقی، مهدی ترابی و سروش رفیعی آنها به عنوان بازیساز و گلزن در بازی های اخیر به بازیکنانی غیرقابل توقف مقابل رقبا تبدیل شده اند و در این بازی چشم همه پرسپولیسی ها به آنهاست.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از پیروزی های پیاپی در ابتدای سال جدید، قرمزها حالا به دنبال صعود به بالای جدول هستند و می خواهند با برتری مقابل نساجی و بوسه ای برای تیم، نمایش موفق خود را به پایان برسانند. جام بیست و دوم.

ترکیب احتمالی پرسپولیس
علیرضا بیرانوند، مرتضی پور علیگنجی، گئورگی گلسیانی، دانیال اسماعیلی فر، علی نعمتی، میلاد سرلک، سعید صادقی، مهدی ترابی، سروش رفیعی، وحید امیری، عیسی آل کثیر

و سرانجام عیسی آل کثیر; مهاجمی که در بدترین و سخت ترین شرایط پرسپولیس در مرحله گروهی آسیا 2020 با گل هایش آنها را از انتهای جدول به اوج رساند و پس از پشت سر گذاشتن اتفاقات عجیب فوتبالی به این تیم بازگردانده شد و مطمئناً خواهد آمد. به کمتر از قهرمانی راضی نیست. عیسی مهاجم این روزها آماده پرسپولیس است و یحیی گل محمدی هم نظاره گر ضربات غیرقابل پیش بینی اوست و باید دید پس از سیدحسین حسینی و محسن فروزان، این بار هم علیرضا حقیقی را تسلیم خواهد کرد یا خیر.

1874459

یحیی گل محمدی که در بازی های اخیر رویکردی متفاوت نسبت به گذشته در پیش گرفته است، این بار می خواهد بهترین فلسفه خود را برای لیگ جدید در پیش بگیرد و حسرت بزرگ دیگری ایجاد نکند. او با تمام کادری که در اختیار دارد طی یک هفته گذشته تمام برنامه هایی را که می تواند به این مهم دست یابد دنبال کرده و حالا با نهایت انگیزه وارد ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر خواهد شد.


سرویس خبر شماره: 1938158
28 اردیبهشت 1402 ساعت 08:30
2.2 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

90 دقیقه تا رویای فصل

یحیی گل محمدی تنها یک قدم تا رسیدن به جام فاصله دارد و می خواهد شانس رسیدن به آن را با بهترین معیارها شکل دهد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس و نساجی

دیدار دو تیم همزمان با سایر تیم ها و از ساعت 18 در ورزشگاه وطنی با قضاوت حیدری آغاز می شود و باید مراقب عملکرد دو تیم بود و دید چه شرایطی از بین می رود. در این بازی و اینکه آیا جام به دست شاگردان یحیی گل محمدی می رسد یا خیر.



مجله اخبار فوتبال داخلی

خط دفاعی پرسپولیس هم بدون تغییر خواهد بود.. علی نعمتی این بار با عملکرد موفقی که در بازی های اخیر داشت در سمت چپ قرار خواهد گرفت و مرتضی پورعلیگنجی و گئورگی گلسیانی در خط دفاعی بازی خواهند کرد. برای سمت راست گزینه یحیی گل محمدی دانیال اسماعیل فر است که در بازی های اخیر نمایشی رویایی به نمایش گذاشته و قول درخشش مجدد در این تیم را داده است تا همه چیز برای سد دفاعی پرسپولیس مانع از رسیدن به اهداف نساطی شود. و آنها را بفرستید تا جام را نزدیکتر کنید.

در مقابل این مثلث وحید امیری حضور خواهد داشت. کاپیتان پرسپولیس بعد از سیدجلال حسینی که در فصول اخیر مهره ثابت قرمزها بوده، چهره جدید این تیم خواهد بود.

میلاد سرلک همچنین بازیکن دیگری به دنبال درخشش در این مبارزه است که انگیزه شخصی و فردی کافی برای آن دارد. هافبک دفاعی پرسپولیس که سابقه حضور در نساجی را در کارنامه خود دارد، به عنوان تنها هافبک دفاعی این تیم در رده ششم توسط گل محمدی به خدمت گرفته شد و روزهای سختی را در قائم شهر پیش رو دارد.

1875136

بعید است فهرست او با آنچه که تیمش را در هفته های اخیر تا این حد موفق کرده است متفاوت باشد.

بیرانوند جام را می بوسد و به دستکش طلا چشمکی می زند
در بازی امروز دو گل از بازیکن شماره یک پرسپولیس پیش است. او به دنبال حفظ رتبه اول جدول گلزنان از نظر آمار فردی و در نتیجه کمک به تیمش برای رسیدن به جام است. رقابت او با پورمحمدی نیز تا هفته پایانی ادامه دارد و باید دید بیرانوند می تواند از دروازه بان آلومینیوم اراک پیشی بگیرد یا نه.

1875144