ترکیب تراکتور زیر و رو شده است!


سرویس خبر شماره: 1982282
4 دسامبر 1402 در 2:12 ب.ظ.
3.6 هزار |

دهنقطه نظر

خمس 5 نفر را عوض کرد;

بازیکنان تراکتورسازی برای دیدار مقابل فولاد خوزستان اعلام شدند.

ترکیب تراکتور زیر و رو شده است!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال تراکتورسازی در آخرین دیدار خود که مقابل فیفادی در ورزشگاه آزادی برگزار شد، با نتیجه 2 بر صفر مغلوب استقلال شد و این شکست و موقعیت های از دست رفته تبریزی، صعود از صدر جدول رده بندی را دشوار کرد. امروز. پنج تغییر در ترکیب تیمشان مقابل فولاد خوزستان ایجاد کردند.

حسین پورحمیدی، عارف آغاسی، شجاع خلیل زاده، محمد آقاجانپور، سعید کریم آذر، صفا هادی، سیدمهدی حسینی، گوستاوو وگنین، سیامک نعمتی، امیرحسین حسین زاده و مهدی عبدی بازیکنانی هستند که در ترکیب اصلی تراکتورسازی قرار دارند.

محمد نادری، آلوارو خیمنز، مهدی شیری، مهدی هاشم نژاد و عارف رستمی که از بازیکنان اصلی دیدار مقابل استقلال بودند، از این تیم جدا شدند و امروز مقابل فولاد جای خود را به سعید کریم آذر، سیدمهدی حسینی، سیامک نعمتی، امیر دادند. حسین حسین زاده و مهدی. عبدی داد

تراکتور در بازی امروز با سیستم 3-2-1-4 به مصاف فولاد خوزستان می رود که به جز گوستاوو وگنین 4 بازیکن از 5 بازیکن خط مقدم برای آنها تغییر کرده اند.

توجه داشته باشید که دیدار تراکتورسازی و فولاد خوزستان در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر امروز از ساعت 15 در ورزشگاه یادگار امام تبریز آغاز می شود.

مجله اخبار فوتبال داخلی