تزیت النصر: رونالدو از این تیم خداحافظی کرد


سرویس خبر شماره: 1866685
05 فوریه 1401 در 1:20 ب.ظ
1.2 هزار |

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رونالدو آذرماه سال گذشته با باشگاه النصر قرارداد امضا کرد و قرار است تا سال 2025 پیراهن این تیم را بر تن کند.
امضای چنین قراردادی به معنای ماندن این بازیکن تا 40 سالگی در این باشگاه است و همین امر باعث شد تا مدیران نصر مطمئن شوند که در این تیم از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد.
به گزارش ESPN، آنها در این مورد بسیار مطمئن هستند و حتی حاضرند در صورت تصمیم رونالدو برای ادامه بازی، قرارداد جدیدی با رونالدو امضا کنند.

1794380

سران باشگاه النصر عربستان انتظار دارند کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی به دوران حرفه ای خود در این تیم پایان دهد.

تزیت النصر: رونالدو از این تیم خداحافظی کرد

این بازیکن سابق منچستریونایتد یکشنبه گذشته برای اولین بار در یک دیدار رسمی با پیراهن تیم جدیدش به میدان رفت. این بازی با نتیجه 0-1 به سود النصر مقابل الافجات به پایان رسید و رونالدو نتوانست گلزنی کند اما تکنیک باورنکردنی خود را در زمین به نمایش گذاشت.
انتقال او به عربستان باعث تعجب بسیاری از هواداران و هواداران فوتبال شد اما حالا این احتمال وجود دارد که ستاره های دیگری از تیم های مطرح اروپایی به او بپیوندند.
گفته می شود باشگاه النصر نیز برای لوکا مودریچ پیشنهاد هنگفتی ارائه کرده است که البته این بازیکن ترجیح داده به حضور خود در رئال مادرید ادامه دهد. نام های دیگری مانند سرخیو بوسکتس، آنخل دی ماریا، نگولو کانته و مائورو ایکاردی نیز در کنار نام باشگاه های عربستانی شنیده می شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی