تست موفقیت آمیز داوران ایرانی در پرتماشاگرترین دیدار جام حذفی


سرویس خبر شماره: 1855376
دسامبر 04, 1401 در 08:11 |
25.6 هزار |

0نقطه نظر

فغانی و دستیارانش خوب کار کردند

در نیمه دوم بازی شاهد دو گل زده برزیل بودیم. فغانی در این نیمه دو بار با استفاده از کارت زرد بازیکنان صربستان را جریمه کرد. البته او در صحنه های دیگر هم می توانست کارت زرد نشان دهد اما ترجیح داد در اولین توقف این جام با سه کارت زرد کارش را تمام کند. دستیاران ایرانی فغانی نیز در این بازی عملکرد خوبی داشتند و اشتباهات چشمگیری نداشتند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

این دیدار با حضور 88 هزار نفر برگزار شد تا پرتماشاگرترین بازی جام حذفی شود. شاگردان تیته با حمایت همه جانبه هواداران خود شروعی تهاجمی داشتند اما در دام فوتبال دفاعی حریف قرار گرفتند. نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید. صرب ها در 45 دقیقه ابتدایی چندین صحنه خطا کردند تا ستاره های تکنیکی برزیل متوقف شوند. فغانی مدیریت خوبی برای مقابله با این صحنه ها داشت. او در دقیقه 7 اولین کارت را به بازیکن صرب نشان داد تا ثابت کند با کسی شوخی نکرده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی برزیل در جام جهانی 2022 شروع خوبی داشت و موفق شد صربستان را 2 بر صفر شکست دهد. این تیم در دیداری به قضاوت علیرضا فغانی فوتبال خوبی ارائه کرد و بر سبک دفاعی حریف غلبه کرد. فغانی که در این دیدار محمدرضا منصوری و محمدرضا ابوالفضلی را همراهی می کردند در قضاوت خود اشتباهات کمی داشت و توانست نمره قابل قبولی از کارشناسان کسب کند.

برزیل موفق شد صربستان را در دیداری با قضاوت سه داور ایرانی شکست دهد.

تست موفقیت آمیز داوران ایرانی در پرتماشاگرترین دیدار جام حذفی