تشویق چلسی برای دیدار با رئال: تیاگو تمرین کرد


سرویس خبر شماره: 1900309
21 آوریل 1402 @ 21:39
919

0نقطه نظر

بازگشت تیاگو سیلوا به تمرینات چلسی در آستانه دیدار حساس این تیم مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان بهترین خبر ممکن برای فرانک لمپارد است.

تشویق چلسی برای دیدار با رئال: تیاگو تمرین کرد

ستاره برزیلی چلسی در دربی لندن مقابل تاتنهام در اواخر فوریه از ناحیه زانو آسیب دید و از آن زمان دیگر برای آبی ها بازی نکرده است.

1840949

علاوه بر بازی چهارشنبه در مادرید، چلسی هفته بزرگی را پیش رو دارد که سرنوشت این فصل را برای آبی ها رقم خواهد زد. بعد از بازی مقابل رئال، آنها یکشنبه در خانه به مصاف برایتون می روند و یک لغزش در آن بازی می تواند فشار هواداران را افزایش دهد.

با توجه به اینکه تیاگو سیلوا به تازگی از مصدومیت خارج شده است، حضور او برای بازی چهارشنبه بعید به نظر می رسد، اما چلسی امیدوار است حداقل او را برای بازی برگشت مقابل رئال مادرید داشته باشد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

چلسی در حال حاضر زیر نظر سرمربی سوم خود در این فصل تمرین می کند و فرانک لمپارد برای دومین بار سرمربی این تیم است. این تیم در حال حاضر از 30 بازی 39 امتیازی شده و در رده یازدهم جدول لیگ برتر قرار دارد. شاگردان لمپارد با چالشی سخت در برابر رئال مادرید قهرمان روبه رو هستند و به همین دلیل بازگشت مدافعی باتجربه مانند تیاگو سیلوا خبر خوبی برای این تیم است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حالی که چهارشنبه شب چلسی در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید می رود، امروز تیاگو سیلوا در تمرین آبی های لندن دیده شد چرا که احتمال حضور او در این دیدار وجود دارد. افزایش در آستانه دیدار بزرگ با رئال. .