تصاویر ناراحت کننده از اوبلاک; بازی مقابل پورتو شکست خورد

یان اوبلاک در دیدار شب گذشته اتلتیکو مادرید و رئال سوسیداد مصدوم شد و نتوانست تا پایان در زمین بماند.

تصاویر ناراحت کننده از اوبلاک;  بازی مقابل پورتو شکست خورد

دقیقه 76 بود که عمر صادق، مهاجم جدید سوسیداد موفق شد دروازه اتلتیکو را باز کند اما این گل مردود اعلام شد. در همین صحنه یان اوبلاک که سعی داشت صدیق را از گلزنی باز دارد با رینیلدو مدافع اتلتیکو برخورد کرد و از ناحیه کشاله ران او آسیب دید. او به بازی برگشت اما در دقیقه 85 تعویض شد. ابتدا به نظر می رسید مشکل او جدی نیست اما شرایط به گونه ای شد که او نتوانست به بازی ادامه دهد. تیم پزشکی اتلتیکو مادرید نیز امروز مصدومیت اوبلاک را تایید کرد. در بیانیه مطبوعاتی اتلتیکو آمده است: رون اوبلاک مستقیما تحت تاثیر قرار گرفته و تحت نظر پزشکان است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اتلتیکو مادرید شب گذشته در رئال سوسیداد با تساوی یک بر یک متوقف شد و فاصله این تیم با رئال مادرید صدرنشین به پنج امتیاز افزایش یافت. بدترین خبر برای اتلتیکو مصدومیت یان اوبلاک بود. دروازه بان اسلوونیایی اتلتیکو در دقیقه 76 از ناحیه کشاله ران آسیب دید و در دقیقه 85 اعلام کرد که قادر به ادامه بازی نیست و ایوو گربیچ، دروازه بان ذخیره اتلتیکو جایگزین او شد.


سرویس خبر شماره: 1842072
13 سپتامبر 1401 در 03:13 ب.ظ
4.7 هزار |

0نقطه نظر

بازی بعدی اتلتیکو چهارشنبه شب در متروپولیتانو مقابل پورتو در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا است و شنبه بعد آنها به مصاف سلتا خواهند رفت. به نظر می رسد اوبلاک هر دو دیدار را از دست می دهد و در روز چهارشنبه در مصاف با مهدی طارمی و یارانش دیده نمی شود. جالب اینجاست که اوبلاک در سه سال گذشته تنها یک بازی با اتلتیکو را به دلیل مصدومیت از دست داده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی